Minerva Česká republika spolupracovala na dodávce propojení call centra a QAD pro United Bakeries se svým subdodavatelem společností Telefónica O2. Subdodavatel Telefónica O2 vytvořil nadstavbu svého call centra, které nyní používá telefonní seznam a další informace přímo z ERP a zabezpečuje předávání volaného čísla zpět do systému. Minerva Česká republika vyvinula nový modul systému QAD, který zabezpečuje integraci call centra se standardním modulem QAD Distribuce. V okamžiku zvonění je telefonní číslo spárováno s příslušným zákazníkem a operátorovi se automaticky spustí v QAD aplikace, která umožňuje zadat nebo upravovat objednávku s vyplněnými údaji o zákazníkovi. Podobně mohou operátoři použít aplikaci při volání – jednoduše si vyberou v ERP systému telefonní číslo zákazníka a to se automaticky vytočí. Nová aplikace vytváří historii volání, jež umožňuje vytváření statistik a vyhodnocení.
Minerva ČR v rámci projektu realizovala řešení situace, kdy má zákazník plánovanou dodávku, ale na příslušný den si ještě neobjednal. Aplikace vyhledá takové zákazníky a předá informaci do call centra, které pak automaticky vytáčí telefonní čísla dle požadovaných priorit se zobrazením detailních informací relevantních pro vyřízení zakázky.