Česká spořitelna se rozhodla pro nasazení produktu SAS Marketing Optimization. Efektivní řízení kampaní pomocí nově zavedeného produktu již v České spořitelně úspěšně probíhá. Předchozí úspěch s produktem SAS Marketing Automation, který České spořitelně přinesl 38% nárůst v oblasti rentabilních kampaní a 20% úsporu času, rozhodl o volbě dalšího nástroje - SAS Marketing Optimization pro optimalizaci stávajících marketingových kampaní a zvýšení příjmu při zachování současné úrovně jak oslovených klientů, tak realizovaných kampaní. Banka předpokládá, že nárůst příjmu z kampaní, v důsledku zavedení produktu SAS Marketing Optimization, bude během prvního roku v rozmezí 15 až 50 %.
Produkt SAS Marketing Optimization umožňuje společnostem jako je Česká spořitelna maximalizovat ekonomické výstupy využitím komunikace s každým jednotlivým zákazníkem v jeho plném rozsahu. Toto řešení umožňuje zvýšit ROI marketingové kampaně stanovením nejlepších nabídek pro jednotlivé zákazníky a využívá analytické nástroje pro hodnocení důsledků obchodních omezení, jako například kapacity kanálu a strategií týkajících se kontaktů se zákazníkem.