cet_ada_1206Společnost Cetelem, nebankovní poskytovatel spotřebitelských úvěrů, pravidelně oslovuje své klienty prostřednictvím nových obchodních a marketingových nabídek. Pro tyto účely využívá již od roku 2005 řešení Campaign Management, poskytované společností Adastra. V současné době byl dokončen projekt optimalizace Call Centra, jehož cílem bylo zefektivnit příchozí i odchozí komunikaci s klienty jak v rovině marketingu, tak risk managementu. Realizované aplikace Call Centra jsou přímo integrovány se stávajícím Campaign Managementemi. Zavedením nových aplikací Cetelem získal rozsáhlé nástroje pro efektivní back i front office všech Call Center. Plná integrace aplikací využívaných Call Centrem do Campaign Managementu a jejich synchronizace s ostatními komunikačními kanály umožňuje poskytnout konzultantovi Call Centra maximální podporu při realizaci obchodní nabídky klientovi, což vede ke zvýšení prodeje prostřednictvím telefonického kanálu, ale také ke zvýšení spokojenosti klienta s poskytovanými službami.

Všechny informace o kampaních a výsledcích telefonických hovorů se on-line ukládají, což následně umožňuje nejen zpětné vyhodnocení úspěšnosti kampaně, ale také další komunikace v rámci ostatních kanálů jako reakce na nové informace, které jsou od klienta v průběhu hovoru získány.

Implementace řešení Call centra přinesla společnosti Cetelem následující výhody:

  • výrazné zvýšení obchodní výtěžnosti hovorů,
  • zvýšení transformace nových klientů na další produkt přímého prodeje – cross sell,
  • výrazné zvýšení produktivity Pre-collection,
  • zvýšení efektivity marketingových kampaní pomocí unifikace a personalizace nabídek napříč komunikačními kanály.

Jádrem řešení Campaign Managementu a aplikací Call centra ve společnosti Cetelem jsou technologie DWH a ODS, které obsahují vrstvu, do níž se s denní periodicitou ukládají klientská data včetně úvěrových případů. S daty v této vrstvě pak pracují aplikace Campaign Managementu a Call Centra, které umožňují podle více než 250 kritérií vybírat vhodné klienty, kontaktovat je s nabídkami, vymáhat pohledávky a následně vyhodnocovat jak chování klientů, tak efektivnost jednotlivých kampaní.

Dalším samostatným celkem jsou aplikace CTI, přes které Cetelem realizuje příchozí a odchozí komunikaci s klienty.