
Všechny informace o kampaních a výsledcích telefonických hovorů se on-line ukládají, což následně umožňuje nejen zpětné vyhodnocení úspěšnosti kampaně, ale také další komunikace v rámci ostatních kanálů jako reakce na nové informace, které jsou od klienta v průběhu hovoru získány.
Implementace řešení Call centra přinesla společnosti Cetelem následující výhody:
- výrazné zvýšení obchodní výtěžnosti hovorů,
- zvýšení transformace nových klientů na další produkt přímého prodeje – cross sell,
- výrazné zvýšení produktivity Pre-collection,
- zvýšení efektivity marketingových kampaní pomocí unifikace a personalizace nabídek napříč komunikačními kanály.
Jádrem řešení Campaign Managementu a aplikací Call centra ve společnosti Cetelem jsou technologie DWH a ODS, které obsahují vrstvu, do níž se s denní periodicitou ukládají klientská data včetně úvěrových případů. S daty v této vrstvě pak pracují aplikace Campaign Managementu a Call Centra, které umožňují podle více než 250 kritérií vybírat vhodné klienty, kontaktovat je s nabídkami, vymáhat pohledávky a následně vyhodnocovat jak chování klientů, tak efektivnost jednotlivých kampaní.
Dalším samostatným celkem jsou aplikace CTI, přes které Cetelem realizuje příchozí a odchozí komunikaci s klienty.