Společnost METROS, která se zabývá prodejem materiálů pro stavebnictví, posiluje péči o své zákazníky nasazením nového CRM systému. Řešení Microsoft Dynamics CRM nasazené společností CCV Informační systémy přináší efektivnější práci s kontakty, příležitostmi, zákaznickými požadavky nebo reklamacemi. Management firmy navíc získává lepší přehled o aktivitách obchodu a možnost dalšího zlepšování obchodních procesů. Obchodním cílem zavedení nového CRM systému ve společnosti je posílení obchodních procesů a péče o zákazníky. Výchozím požadavkem bylo získání lepšího přehledu uživatelů nad historií aktivit dodavatelsko-odběratelských vztahů. V souladu s touto strategií zvolil Metros řešení Microsoft Dynamics CRM. Uživatelé se mohou spolehnout na plnou integraci a možnost ovládání CRM z aplikace Microsoft Outlook, včetně synchronizace CRM a záznamů v Outlooku typu e-mail, úkol či schůzka.
Díky řešení Microsoft Dynamics CRM získala společnost nástroj pro spolehlivé sdílení kontaktů, evidenci příležitostí nebo řešení reklamací a dalších zákaznických požadavků. Vedoucí manažeři mají k dispozici lepší přehled nad aktivitami s možností je dále vyhodnocovat. V další fázi plánuje Metros rozšíření dodavatelského IT projektu od CCV Informační systémy také pro agendu nákupu a integraci systému s ERP řešením Microsoft Dynamics NAV.