Středa, 06 Říjen 2010 16:19

mjm_crm_1040Společnost MJM Litovel se rozhodla zavést informační systém pro řízení vztahů se zákazníky (CRM). Jako dodavatel a implementátor řešení byla oslovena společnost Infinity. Specialisté na divizi CRM navrhli řešení založené na Microsoft Dynamics CRM. Do dynamického informačního systému jsou zapojeni vedoucí divizí, úseků a manažeři prodeje. Manažeři prodeje plánují návštěvy u svých zákazníků, přičemž konkrétní případ vychází z požadavků jednotlivých vedoucích divizí evidovaných v systému. Díky tomuto dochází k efektivní kooperaci na všech stranách. Vedoucí divize má možnost zadat požadavek konkrétnímu manažerovi prodeje či celému týmu a manažer prodeje eviduje po uskutečněné návštěvě u zákazníka zápis z jednání.

Jako stěžejní přínosy implementace Microsoft Dynamics CRM vedení společnosti MJM Litovel spatřuje:

  • účinné sdílení informací napříč divizemi vztažené k jednotlivým obchodním případům a jednoduché dohledání historie aktivit se zákazníkem,
  • cílená a přehledná informovanost zaměstnanců, automatické notifikace o vybraných událostech zasílané odpovědným pracovníkům,
  • efektivnější využití návštěvy u zákazníka, kdy jsou se zákazníkem probrány skutečně všechny požadavky a v konečném důsledku spokojenější zákazník,
  • úspora provozních nákladů na služební cesty pracovníků. Vedoucí divizí mohou optimalizovat přibližně s týdenním předstihem požadavky na manažery prodeje, protože zohlední již naplánované schůzky u konkrétních zákazníků.