Společnost ZVVZ Machinery se rozhodla pro zlepšování vztahů se zákazníky prostřednictvím řešení Microsoft Dynamics CRM. Jako implementačního partnera si vybrala společnost Dynamica. Primárním cílem nasazení Dynamics CRM bylo maximální zautomatizování tvorby obchodních plánů, zpřesnění evidence aktivit k jednotlivým výrobním zakázkám, vytvoření prostředí pro sdílení informací napříč obchodními jednotkami a umožnění práce s CRM z prostředí MS Outlook.
Před nasazením CRM systému ZVVZ Machinery používala samostatné soubory a aplikace napříč jednotlivými obchodními jednotkami bez centralizovaného prostředí integrovaného s firemním ERP systémem.
Implementace Dynamics CRM pro 40 uživatelů trvala i s analytickými pracemi 8 měsíců. Projekt zahrnoval pokrytí řady oblastí, primárním cílem však byl obchodní plán, v němž jsou evidovány pravděpodobnosti úspěchu nabídek, plánované tržby dle měsíců a plán cashflow. Součástí nadstandardní dodávky také byla automatická tvorba struktury adresářů pro veškerou dokumentaci každé konkrétní nabídky a zakázky v aplikaci SharePoint.