Společnost IceWarp uvedla na trh CRM řešení LiveWebAssist. Jedná se o zákaznicky orientovaný chat systém, založený na cloudovém modelu SaaS. Společnostem umožňuje živě komunikovat s návštěvníky jejich webových stránek. Řešení založené na IceWarp enginu je k dispozici pro desktopové počítače, notebooky, smartphony i tablety.
„LiveWebAssist zaplňuje mezeru na extrémně konkurenčním trhu CRM. Jedná se o řešení, které umožňuje skutečně mobilní chatovou interakci se zákazníkem při zachování nároků na bezpečnost, uchování dat a jejich analýzu,“ říká k uvedení produktu generální ředitel společnosti IceWarp Ladislav Goc. Podle vyjádření společnosti má aplikace přispívat ke zlepšení interakce s návštěvníky firemních stránek a tím podporovat udržování stávajících zákazníků a získávání nových.
Řešení je založeno na XMPP standardu, díky čemuž mohou například obchodní zástupci komunikovat s návštěvníky webu prostřednictvím jakéhokoliv Jabber klienta. Řešení je dostupné pro mobilní zařízení iPhone, iPad, platformy Android, Symbian, Blackberry i Windows Mobile, stejně jako pro operační systémy Windows, Linux a Apple. Vícejazyčný interface postavený na Google Translate API v2 umožňuje při komunikaci se zákazníkem automatický překlad. Technologickým partnerem IceWarp byla při vývoji aplikace společnost Expert4Me.