Čtvrtek, 01 Duben 2010 17:35

icrm_1013.jpgSpolečnost Infor představila vylepšenou verzi svého podnikového řešení Infor CRM Epiphany Outbound Marketing, Infor CRM Epiphany je řešení, které pomáhá firmám provozovat kampaně v souladu s preferencemi zákazníka, úzce integrovat marketing napříč příchozími i odchozími komunikačními kanály, zvýšit produktivitu prodeje hlubším pochopením zákazníků, efektivněji řídit marketingové a prodejní zdroje a změnit kontaktní centra na zdroje zisku. Nová verze produktu zahrnuje přes 39 inovací, jejichž cílem je integrovat marketing, prodej a služby a tím optimalizovat vztahy se zákazníky.

Novinky

  • Nová verze Infor CRM Epiphany Outbound Marketing obsahuje modul External Data Access (externí přístup k datům), díky němuž mohou uživatelé provozovat kampaně v reálném čase, zvyšovat flexibilitu při jejich vytváření a využívat informace získané z celé organizace.
  • Vylepšení řešení v oblasti vnějšího marketingu umožňuje lepší opakovanou použitelnost informací, což se pozitivně projevuje na rychlosti a flexibilitě při vytváření a vedení kampaní.
  • Nová funkcionalita pro e-mail marketing zvyšuje úroveň flexibility a personalizace, takže pracovníci marketingu mohou vytvářet sofistikovanější a relevantnější e-mailové kampaně.