Společnost Infor ohlásila Inforce Marketing, komplexní automatizovaný systém pro řízení marketingových aktivit postavený na platformě Salesforce. Inforce Marketing nabízí podporu podnikových procesů v efektivním, uživatelsky přívětivém formátu, přičemž poskytuje marketingovým pracovníkům rychlost, účinnost kampaní a transparentnost marketingových plánů a rozpočtů prostřednictvím jednotného pracovního prostředí pro všechny typy kampaní. Nový systém byl ohlášen na Dreamforce 2012, konferenci společnosti salesforce.com pořádané v americkém San Francisku.
Klíčové funkcionality produktu:
- Efektivnější plánování – Systém je integrován s platformou Salesforce s cílem zvýšit efektivitu marketingových procesů a zajistit plnění klíčových úkolů. Poskytuje lepší přehled o kontaktech, nákladech, výsledcích a příjmech, takže marketingoví pracovníci se mohou soustředit na dosažení cílených obratů a úspěšnějších, nákladově efektivních výstupů Pracovníci také dokáží lépe identifikovat požadavky na generování kontaktů v každé fázi plánování.
- Posílené řízení vícekanálových kampaní – automaticky realizuje kampaně a řídí jejich follow-up, čímž pracovníkům uvolňuje ruce od neustálé kontroly průběhu kampaně a manuálního follow-upu. Podporuje vícekanálové kampaně zahrnující elektronickou poštu, direct mailing, sociální média a telemarketing.
- Transparentnost procesu optimalizace kontaktů – Hodnotí generování kontaktů na základě kvality ihned po vstupu dat do prostředí Salesforce, odhaduje míru shody s ideálním profilem kontaktu a optimalizuje kontakt ještě v průběhu kampaně.
- Pokročilé analýzy a reportování – Pomáhají marketingovým pracovníkům plánovat, řídit a sledovat cíle a klíčové ukazatele výkonnosti v každé fázi tvorby obratu prostřednictvím nástrojů pro analýzu trendů, jež umožňují identifikovat problémy a oblasti potenciálního zlepšování.
Inforce Marketing je aplikace, která propojuje podnikový back-office ERP systém s front-office systémem pro generování kontaktů a správu zákazníků. Inforce Marketing byl zařazen do skupiny Social Apps Showcase v rámci portálu AppExchange, přičemž je druhým produktem postaveným stoprocentně na platformě Salesforce. Jako první Infor uvedl aplikaci Inforce v březnu roku 2012 a plánuje navíc v prvním kalendářním čtvrtletí 2013 uvést funkcionality Quote and Order nabízející komplexní pohled na zákaznická data v celém podniku.