
Infor10 Marketing využívá potenciál zainteresování samotných spotřebitelů na efektivitě kampaní prostřednictvím speciálních funkcí sociálních sítí, které umožňují příjemci e-mailové kampaně vystavit informaci na existující profil na Facebooku, Twitteru či dalších sítích a sdílet ji s dalšími uživateli. Uživatelé oslovení tímto způsobem mají možnost „sdílet" čí se „stát přáteli" či přeposlat zprávu přímo na určené kontakty. To zákazníkům pomáhá zefektivnit svou kampaň a marketingovým pracovníkům poskytuje možnost intenzivnější komunikace. Kromě toho tyto nástroje obsahují robustní funkce pro sledování a analýzy, které pomáhají určit výkonnost kampaně, identifikovat nejziskovější iniciativy a zároveň chránit anonymitu a vztahy se zákazníky.
Funkcionality Infor10 Marketing zahrnují:
Příchozí a odchozí komunikační body - aby CRM umožnilo řízení komplexního zákaznického programu, nabízí Infor10 Marketing příchozí komunikační kanály jako např. web, kontaktní centrum, POS terminály, IVR (rozpoznání hlasu) apod. společně odchozími kanály typu e-mail a direct mailing. To marketérům umožňuje vytvářet CRM programy a realizovat individuální kampaně s využitím všech komunikačních kanálů a bodů z jednoho centrálního místa.
Vícekanálová zákaznická komunikace - každý zákazník nyní může být osloven komunikační kampaní prostřednictvím více kanálů, což marketingovým pracovníkům umožňuje nabízet optimální kombinaci informací a materiálů a dávat důraz na klíčová sdělení a přínosy pro zákazníky. V nové verzi jsou v rámci dané kampaně explicitně definovány marketingové kanály, typy komunikace a cílová skupina a jsou nabízeny nové atributy a funkcionality pro dané komunikační způsoby a segmenty. Kromě toho nyní marketéři mohou sledovat historii kontaktů a odezvy z každého kanálu, což umožňuje optimalizovat analýzy a reportování.
Tematické programy - Infor10 Marketing nabízí možnost tematických programů umožňující realizovat více kampaní v jednom balíčku s různými variantami na jedno společné téma, což dovoluje zapojit více komunikačních bodů a zvýšit tak dosah kampaně. Kampaně v rámci jednoho tematického programu dokáží využít kombinace komunikačních kanálů, příchozích či mixu příchozích a odchozích, což dovoluje využít plný arzenál komunikačních nástrojů.
Pohled na zákaznickou interakci - integrované analytické nástroje nabízené prostřednictvím intuitivního webového rozhraní poskytují informace o interakci se zákazníkem, jak v případě odchozích, tak v případě příchozích komunikačních kanálů, jež mohou sloužit jako impuls pro vznik nejrůznějších iniciativ a zlepšit efektivitu kampaní. Nové kampaně s možností hodnocení získaných z externích analytických nástrojů mohou být spuštěny na pár kliknutí a ušity na míru tak, aby poskytovaly maximální hodnotu a spokojenost zákazníků. Kromě toho Infor10 Marketing dovoluje uživatelům automaticky sledovat historii kampaní, monitorovat odezvu z různých kanálů a využívat data k iniciaci následných konverzací prostřednictvím jakéhokoliv komunikačního bodu.