Pondělí, 12 Březen 2012 17:30

Společnost Infor ohlásila nabídku Inforce Everywhere přinášející výkon back-office systémů do front-office aplikací. Řešení Inforce Everywhere je nativně postaveno na Force.com, sociální podnikové platformě společnosti salesforce.com určené k tvorbě zaměstnaneckých sociálních aplikací. Integrací dat řešení Infor ERP se Salesforce CRM poskytuje Inforce Everywhere uživatelům komplexní pohled na zákazníky a pomáhá jim zvýšit prodej a dosáhnout vyšší zákaznické spokojenosti. Inforce Everywhere zpřístupňuje zákaznické informace z ERP systému v Salesforce CRM, přičemž dodává pracovníkům zodpovědným za kontakt se zákazníky detailní zákaznické informace, jako jsou například dodávky, faktury, pohledávky a návratnosti. Inforce Everywhere synchronizuje klíčová data jako kontakty, nabídky a objednávky s informacemi v ERP systému, což umožňuje realizovat kvalifikovanější, rychlejší a efektivnější procesy. Integrace Salesforce CRM s ERP znamená rychlejší implementaci, méně nákladů, minimální rizika a vyšší návratnost investic.
Klíčem k propojení ERP, CRM a jakýchkoliv dalších aplikací je Infor10 ION. Uživatelé mohou nyní vytvářet a spravovat kontakty a zákazníky jak v ERP, tak v CRM systémech – díky propojení přes jednotné rozhraní, jež pomáhá vyhnout se problémům s tradičními formami integrace a přitom nabídnout různé možnosti pro integraci dalších aplikací.
Partnerství mezi Infor a salesforce.com poskytuje zákazníkům komplexní cloudovou aplikaci, která těží z hluboké integrace s řešením Infor ERP prostřednictvím odlehčené platformy Infor10 ION.
Řešení Inforce Everywhere je dostupné pro řešení Infor10 ERP Enterprise (LN), Infor10 Distribution iBusiness (A+) a Infor10 Distribution Business (SX.e) a dalšími ERP aplikacemi plánovanými pro příští rok.