Čtvrtek, 05 Březen 2009 16:24


eWay-CRMProstředí e-mailového klienta Microsoft Outlook je zejména firemním uživatelům důvěrně známé. O tom, jaké jsou výhody CRM systému integrovaného v prostředí Outlooku a jaké funkce nabízí eWay-CRM, se dočtete více v tomto článku.
Microsoft Outlook je nejrozšířenějším nástrojem pro elektronickou komunikaci a patří mezi první aplikace, které si každý den po spuštění počítače zapnete. eWay-CRM využívá technologii Microsoft Outlook Add-in, díky níž je systém plně integrován s e-mailovým klientem Microsoft Outlook.

Tím je dosažen vysoký uživatelský komfort – uživatelé se nemusí učit pracovat s novým prostředím a většina podnikových aktivit je podpořena v jediné aplikaci. Další nezanedbatelnou výhodou je užší integrace s moduly Microsoft Outlook – elektronická pošta, kontakty, úkoly atd.

Integrace s Microsoft Outlook

Smyslem CRM je správa obchodních aktivit, k čemuž bezesporu patří sledování komunikace s klientem. Velký důraz je přitom kladen na elektronickou poštu, tzn. schopnost automaticky evidovat příchozí i odchozí e-maily a přiřazovat je ke klientům. Většina produktů CRM toto řeší vlastním poštovním klientem, což je však problém – často je jejich funkcionalita omezená jen na nutné minimum a zaměstnanci jsou nuceni opouštět prostředí Microsoft Outlook a přeučovat své návyky. eWay-CRM je součást Microsoft Outlook s čímž samozřejmě souvisí i integrace s tímto poštovním klientem. Psaní e-mailu, automatická archivace a provazování s příslušnými záznamy se tak děje zcela bez nutnosti uživatelské interakce. Pracovní návyky zůstanou nedotčeny.
Stejné výhody přináší i provazování s moduly Kontakty či Úkoly programu Microsoft Outlook. Ve firmě se záznamy o klientech neudržují v CRM i v databázi Microsoft Outlook, ale jen na jednom místě. CRM se pak stará o synchronizaci s Microsoft Outlook. Managementu odpadá starost s aktualizacemi informací o zákaznících v centrálním CRM a zaměstnanci jsou zároveň spokojení, protože si kontakty z Outlooku mohou synchronizovat i do svých mobilních zařízení.
Napojení CRM systému na další aplikace z rodiny produktů Microsoft Office výrazně usnadňuje práci. Klientská část informačního systému eWay-CRM nabízí integraci s programy z kancelářského balíku Microsoft Office. Vytvořený dokument je možné na jeden klik z Wordu vložit přímo do databáze CRM, reporty i další sestavy exportovat přímo do Excelu. Reálných využití je celá řada a za zmínku může stát například i tisk štítků a obálek opět do prostředí Microsoft Word.

Pracovní komfort v režimu offline

Nezanedbatelným rysem CRM v Microsoft Outlook je možnost práce offline. Při práci v režimu offline můžete se systémem plnohodnotně pracovat bez omezení a všechna data máte kdykoli k dispozici. Ve chvíli kdy počítač připojíte k sítí, proběhne synchronizace a údaje se aktualizují. Častým argumentem pro webové CRM je online práce z webového rozhraní.  Jenže hodně z nás nyní tráví pracovní čas na cestách a míst, kde se můžete bezpečně a rychle připojit, stále není dostatek. A bez internetu jsou webové CRM aplikace nepoužitelné…

projekty eWay-CRM

Integrace s Microsoft Outlook

Smyslem CRM je správa obchodních aktivit, k čemuž bezesporu patří sledování komunikace s klientem. Velký důraz je přitom kladen na elektronickou poštu, tzn. schopnost automaticky evidovat příchozí i odchozí e-maily a přiřazovat je ke klientům. Většina produktů CRM toto řeší vlastním poštovním klientem, což je však problém – často je jejich funkcionalita omezená jen na nutné minimum a zaměstnanci jsou nuceni opouštět prostředí Microsoft Outlook a přeučovat své návyky. eWay-CRM je součást Microsoft Outlook s čímž samozřejmě souvisí i integrace s tímto poštovním klientem. Psaní e-mailu, automatická archivace a provazování s příslušnými záznamy se tak děje zcela bez nutnosti uživatelské interakce. Pracovní návyky zůstanou nedotčeny.
Stejné výhody přináší i provazování s moduly Kontakty či Úkoly programu Microsoft Outlook. Ve firmě se záznamy o klientech neudržují v CRM i v databázi Microsoft Outlook, ale jen na jednom místě. CRM se pak stará o synchronizaci s Microsoft Outlook. Managementu odpadá starost s aktualizacemi informací o zákaznících v centrálním CRM a zaměstnanci jsou zároveň spokojení, protože si kontakty z Outlooku mohou synchronizovat i do svých mobilních zařízení.
Napojení CRM systému na další aplikace z rodiny produktů Microsoft Office výrazně usnadňuje práci. Klientská část informačního systému eWay-CRM nabízí integraci s programy z kancelářského balíku Microsoft Office. Vytvořený dokument je možné na jeden klik z Wordu vložit přímo do databáze CRM, reporty i další sestavy exportovat přímo do Excelu. Reálných využití je celá řada a za zmínku může stát například i tisk štítků a obálek opět do prostředí Microsoft Word.

Pracovní komfort v režimu offline

Nezanedbatelným rysem CRM v Microsoft Outlook je možnost práce offline. Při práci v režimu offline můžete se systémem plnohodnotně pracovat bez omezení a všechna data máte kdykoli k dispozici. Ve chvíli kdy počítač připojíte k sítí, proběhne synchronizace a údaje se aktualizují. Častým argumentem pro webové CRM je online práce z webového rozhraní.  Jenže hodně z nás nyní tráví pracovní čas na cestách a míst, kde se můžete bezpečně a rychle připojit, stále není dostatek. A bez internetu jsou webové CRM aplikace nepoužitelné…

reporty eWay-CRM

eWay-CRM

eWay-CRM do Microsoft Outlook přidává dva panely nástrojů, které jsou základním ovládacím prvkem systému. Stačí jedno kliknutí a uživatel může pracovat s daty CRM přímo v prostředí Microsoft Outlook. Kromě výše zmíněných vlastností, které by mělo CRM integrované s Microsoft Outlook nabízet, přináší eWay-CRM podporu i dalších podnikových aktivit, zejména řízení projektů a správu lidských zdrojů.
V kartě projektu si může vedoucí pracovník nadefinovat pracovní postup podle interních best practices a potom už jen sledovat graficky zpracovaný průběh plnění. V projektu je také možné promítnout časovou a finanční analýzu, přičemž reálná čísla o zpoždění, aktuálních nákladech projektu či výsledném zisku systém počítá automaticky. Evidenci průběhu prací na projektu skrz projektový deník, přikládání dokumentů či sledování vyplňování nezbytných údajů je v systému rovněž podpořeno.
eWay-CRM dále umožňuje plánování mezd, přehled odměn a prémií.  V modulu dovolená si uživatel požádá nadřízeného o volno a ten pak dostane e-mailovou notifikaci. Nadřízený jedním kliknutím z e-mailu otevře plán dovolené a potvrdí.
Pro všechny moduly v eWay-CRM platí, že nemusíte nic hledat či složitě pátrat v záložkách. Prostředí systému je intuitivní a navigace stejně jednoduchá, jako je tomu v případě Microsoft Outlook. To vše, podpořené množstvím funkcí, vede k výrazné úspoře času.