Řešení MiniCRM pro řízení vztahů se zákazníky, které se používá již ve více než 400 malých a středních podnicích v centrální a východní Evropě je nyní k dispozici i pro klienty v České republice. Společnost MiniCRM pocházející z Maďarska, která produkt vytvořila, se chce stát jedním z předních CRM poskytovatelů na českém trhu. Proto investovala do lokalizace produktu, vývoje prodeje a podpory. V současné době se tým MiniCRM skládá z 1 obchodního zástupce, 5 business konzultantů a 2 lidí z technické podpory. Společnost je také otevřená pro možné partnerství s místními poskytovateli řešení, kteří se vyznají v specifické problematice malých a středních podniků.
MiniCRM je řešení poskytované prostřednictvím měsíčního poplatku s cenou, která začíná na 39 eurech pro 3 uživatele. Systém nabízí funkcionality, které pokrývají všechny aspekty řízení vztahů se zákazníky: prodej, marketing, helpdesk a fakturace. Ještě k tomu povoluje integraci známých nástrojů jako Gmail for Work, Google Calendar, Google Spreadsheets, iOS Calendar, Android Calendar, CardDAV contact sync, Office 365 a pod. V roce 2014 MiniCRM vyhrál cenu Best International Business App a cenu Best Business App in Hungary od Deutsche Telekom v soutěži Business Wall of Fame. Řešení je k dispozici na 30 dnů zdarma. Více informací můžete nalézt na webové stránce https://www.minicrm.io/cz/