Čtvrtek, 02 Únor 2023 08:20

Společnost Zoho představila nejnovější verzi svého CRM řešení pro malé firmy s názvem Zoho Bigin. Jde o jednoduché CRM řešení se snadno použitelným a uživatelsky přívětivým rozhraním, které často volí malé podniky a mikropodniky, které nikdy předtím CRM nepoužívaly. Mezi hlavní vylepšení nové verze patří funkce Team Pipelines, Toppings a Developer Centre, které umožňují řídit všechny typy činností a vztahy se zákazníky menších firem.

Nejnovější verze Zoho Bigin zavádí novou funkci Team Pipelines, která umožňuje týmům spravovat jednotlivé operace prostřednictvím samostatné sady pipeline a sub-pipeline v rámci jednoho účtu Bigin. Zatímco jiné malé CRM systémy obvykle podporují pouze jednu funkci - například prodej, Bigin sdružuje všechny činnosti zákaznického servisu na jednom místě a umožňuje užší sladění a spolupráci mezi jednotlivci a týmy. Team Pipelines spojuje různé zákaznické operace do jediného 360stupňového pohledu.

Team Pipelines

Mezi další vylepšení v nové verzi Zoho Bigin patří:

  • Connected Pipelines: Bigin zavedl nový způsob propojování záznamů o zákaznících napříč procesy pomocí Team Pipelines. A díky Connected Pipelines mohou společnosti automatizovat tok zákaznických dat různými kanály. Například po úspěšné transakci mohou prodejní týmy automatizovat vytvoření propojeného záznamu v procesu obsluhy zákazníka. Firmy tak stráví méně času zadáváním opakujících se informací o zákaznících a mají více času věnovat se skutečným potřebám zákazníků.
  • Doplňky: Na vyžádání lze přidat další funkce a integrace třetích stran. Například doplněk „Email-In“ zajišťuje odesílání e-mailů na různé adresy v rámci organizace. Ty jsou automaticky přiřazeny k příslušným záznamům o zákaznících. Podobně doplněk „File Cabinet“ automatizuje proces shromažďování souborů, takže klienti mohou spravovat všechny své dokumenty prostřednictvím jedinečných a zabezpečených odkazů.
  • Mobilní funkce: Zoho zajišťuje dostupnost všech funkcí Bigin v systémech iOS, iPadOS, Android a macOS. Mobilita systému je navíc vylepšena novým dynamickým zobrazením, které pomáhá uživatelům přizpůsobit vzhled, styl a viditelnost záznamů v jejich pipelines.
  • Vývojové centrum: S uvedením nové verze Bigin otevírá společnost Zoho platformu vývojářů a partnerů, kteří chtějí vytvářet aplikace a vlastní řešení pro Bigin. Vývojáři mohou pomocí různých vyvíjených nástrojů a komponent např. vlastní pole, tlačítka, odkazy, widgety, propojené seznamy a rozhraní REST API, vytvářet nové položky Toppings, které lze zpeněžit na tržišti Bigin Marketplace.

„Obrací se na nás stále více firem, které se již nespokojí s tabulkami pro efektivní řízení podniku. V průběhu let je přerostly, což vedlo k velkým omezením v interní nebo mobilní komunikaci. Hledají ucelené řešení, které zajistí řízení více procesů ve firmě - od řízení vztahů se zákazníky, přes delegování a dohled nad přidělenými úkoly nebo plánování. To je to, co mohou získat v Zoho, ať už v Biginu nebo v základní verzi CRM.“ řekl Dariusz Dabrowski ze společnosti Pro Futuro Consulting, která dodává řešení Zoho na našem trhu.


Mohlo by vás zajímat: