Společnost eWay System vydala novou verzi aplikace eWay-CRM, což je oblíbená CRM nadstavba poštovního klienta Microsoft Outlook. eWay-CRM verze 5.4 přichází s řadou nových funkcí a rozšíření, včetně možnosti vzdáleného přístupu do dat uložených v systému. Programátoři také zapracovali na rychlejším načítání dialogových oken.
Software eWay-CRM je navržen jako řešení pro komplexní správu obchodních aktivit fungující přímo v prostředí populárního poštovního klienta Outlook. I když je eWay-CRM dostupný i ve formě mobilní aplikace pro Android nebo iOS, primárně funguje jako nadstavba Outlooku.
Nejnovější aktualizace systému eWay-CRM, verze 5.4, přináší opět řadu nových funkcí nebo vylepšení. Nejzásadnější změnou je možnost vytvoření vlastního formuláře pro každý typ položky, jako jsou projekty nebo kontakty, a to včetně rozložení jednotlivých políček na dialogu. Možnost přizpůsobení formulářů je k dispozici v každém modulu eWay-CRM v podobě záložky, dostupné pouze uživatelům s administrátorskými právy. Vzhled dialogů tak mají administrátoři plně pod kontrolou a mají tak jistotu, že všichni pracují ve stejném prostředí.
Novinkou je i možnost automatického zasílání odkazu na dokumenty uložené v eWay-CRM. Technologie eWay-Gate dokáže vygenerovat unikátní hypertextový odkaz. Jedním kliknutím pak může zaměstnanec nebo klient otevřít daný dokument z jakéhokoli zařízení bez nutnosti instalace eWay-CRM softwaru.
Další zjednodušení čeká na uživatele, kteří připravují větší nabídky a využívají možnosti kopírovat položky mezi jednotlivými doklady. Nově stačí využít známých klávesových zkratek Ctrl+C a Ctrl+V nebo možností Kopírovat a Vložit v kontextovém menu položek dokladů.
Kopírování a vkládání je možné i v rámci jednoho dokladu. Vkládají se položky v zadaných hodnotách, a to včetně uživatelských polí. Pokud je v cílovém dokladu vybrán odběratel, systém se ujistí, že není potřeba přepočítat vkládané položky na základě cen spojených s daným odběratelem.
Možné reakce respondentů na mailingové kampaně.
Filtrace vybraných reakcí na e-mailingové kampaně
Uživatelé, kteří systém eWay-CRM využívají pro informování většího množství zákazníků prostřednictvím e-mailů, ocení nově zařazenou možnost filtrace jednotlivých reakcí respondentů na konkrétní marketingovou kampaň. V administrační aplikaci si jednoduše zvolí jen takové reakce, které zadavatele zajímají a které chce mít k dispozici ve své databázi mailingových kampaní.
Možné reakce respondentů na mailingové kampaně.
Lepší synchronizace s Pohodou
Vylepšení se dočkala i synchronizace položek typu Výrobek a Služba s účetním systémem Pohoda. Ty můžete nově sledovat v eWay-CRM. Z Pohody je systém jednosměrně propojen i na úrovni synchronizace skladových položek. V eWay-CRM je pak možné u modulu Zboží zobrazit seznam zásob, včetně jejich cen a pomocí modul Doklady z nich vytvářet konkrétní nabídky.
Po aktualizaci také systém nabídne formou vyskakovacích bublin konkrétní popis chyb, vzniklých během synchronizace mezi eWay-CRM a Pohodou. Chybová hlášení se mohou týkat třeba neplatné validace xml příkazů, kdy nový notifikační systém dokáže označit konkrétní pole a hodnoty, které nefungují.
Stejně tak může systém upozornit uživatele, že se snaží uložit hodnoty do loňské účetní jednotky, která už je uzavřena, stejně jako mnoho dalších obecnějších i naprosto konkrétních popisů možných chyb. Takto jasně nadefinované závady mohou klientům naznačit, kdy dokáží problém vyřešit vlastními silami, a v jakém případě je vhodnější obrátit se na technickou podporu.
S vývojem nových verzí souvisí i nutnost ukončení podpory těch starších. Proto eWay-CRM přestává od verze 5.4 podporovat systémy Windows XP a Windows Vista.