Společnost Pipedrive rozšířila svůj marketplace s aplikacemi integrovanými s platformou Pipedrive CRM. Nově mezi ně zařadila i nejvýznamnější komunikační nástroje od Googlu, Zoomu a Microsoftu. Z původních 15 integrací, které měla aplikace po svém spuštění, tak nyní jejich počet dosáhl téměř 300. Cílem Pipedrive je pokrýt kompletní obchodní cyklus v rámci jedné CRM platformy, respektive veškeré potřeby malých a středních firem.
„Obchodníci z malých a středních firem zpravidla využívají osvědčené nástroje pro komunikaci a týmovou spolupráci a zároveň je chtějí mít propojené v rámci jedné CRM platformy. Proto vybíráme vždy ty nejrelevantnější aplikace a nativně je integrujeme do našeho marketplace,“ říká Michal Smetana, vedoucí české pobočky startupu Pipedrive.
Mezi nově integrované aplikace v Pipedrive patří:
- Microsoft Teams pro chat, videohovory i sdílení souborů
- Zoom, nástroj pro videohovory a videokonference
- Google Meet pro týmovou online komunikaci
- QuickBooks, účetní aplikace pro malé a střední podniky
- Xero, cloudová účetní platforma určená malým firmám a jejich poradcům
- Trello, tiketovací nástroj pro projektové řízení a týmovou spolupráci
- Monday, cloudová platforma pro vytváření aplikací a softwaru pro řízení práce
Nativně integrované aplikace nabídnou obchodníkům jednotnou uživatelskou zkušenost, bez nutnosti přepínat aplikace, okna či záložky v prohlížeči. Zároveň nabídnou stejnou funkčnost, jako by byly instalovány samostatně.
„Chceme, aby malé firmy mohly využívat všechny nástroje, které odpovídají jejich byznysovým potřebám. Počet integrací proto plánujeme i nadále rozšiřovat a poskytnout tak obchodníkům vše potřebné k hladké týmové spolupráci a rychlejšímu uzavírání obchodů. Soustředit se budeme na vše, co souvisí s prodejem, tedy marketingové a komunikační nástroje, aplikace pro účetnictví, fakturaci, řízení procesů, plánování i zákaznickou podporu,“ dodává Michal Smetana.