Společnost Pipedrive, tvůrce stejnojmenného CRM softwaru, vyvinula webového chatbota LeadBooster, který je jedním z nástrojů určených pro počáteční část obchodního procesu - získávání a vyhodnocování obchodních příležitostí. Vývoj tohoto webového chatbota s automatizovanou kvalifikací obchodních příležitostí měl na starosti zejména pražský tým Pipedrive vedený Tomášem Řehořem. V Praze má estonský Pipedrive své vývojové centrum.
LeadBooster je konverzační bot, který na webové stránce klienta vede rozhovor s jejími návštěvníky. Na základě jejich odpovědí pak určí jejich obchodní potenciál a případně přímo domluví schůzku s obchodníkem. To vše automaticky a na míru potřeb dané firmy. Jedná se o samostatný nástroj, add-on, první ze série aplikací, které mají obchodníkům a lidem zodpovědným za prodej produktů a služeb pomoci se získáváním a vyhodnocováním obchodních příležitostí, tzv. leadů.
Estonská společnost Pipedrive vyvíjí CRM řešení od roku 2010 a zaměstnává dnes více než 500 lidí v pěti zemích a svou pobočku má už více než půl roku i v Praze, kde má v pořadí čtvrté světové vývojové centrum (po centrále v Tallinnu, Lisabonu a Tartu).
CEO Pipedrive Timo Rein v pražském vývojovém centru s částí týmu