Společnost eWay System propojila svůj informační systému eWay-CRM s ekonomickým a účetním programem POHODA od firmy STORMWARE. Společnost vytvořila synchronizační můstek, který kopíruje data z jednoho systému do druhého a dává je do vzájemných souvislostí. eWay-CRM je informační systém zasazený přímo do programu Microsoft Outlook. Je určen pro snadné řízení obchodu a projektů s propojením na ekonomický systém POHODA. Toto řešení je vhodné, pokud potřebujete dát obchodníkům k dispozici základní finanční informace o klientech, přehled o platební morálce, sledovat v eWay-CRM reálné náklady na projekty.
V eWay-CRM lze sestavovat nabídky z jednotlivých skladových položek z ekonomického systému POHODA a tisknout je do předpřipravených šablon. Nabídka je připíchnutá k obchodnímu případu a eWay-CRM automaticky sleduje i vývoj jejich verzí. V praxi to pak vypadá tak, že si obchodník otevře kartu obchodní příležitosti, kde má ihned k dispozici veškeré detaily.
Projektoví manažeři naproti tomu umí sledovat náklady projektů v reálném čase. Účetní v ekonomickém systému POHODA eviduje přijaté a vydané faktury k zakázkám. Při správném provázání obou aplikací se pak na projektu počítají náklady z přijatých faktur a výnosy z vydaných. Lze také individuálně nastavit i systém rozpočítávání provozních nákladů na projekty. Zisk, který se poté na kartě projektu objevuje, je pak finální reálný zisk před zdaněním.
Obchodníci mají k dispozici informace o tom, zda klient dluží, případně za co. A to navíc i v offline režimu! Upozorňování obchodníků v případě vypršení splatnosti faktur je možné díky e-mailové notifikaci o skončení splatnosti faktury. Vývoj obratovosti zákazníků v kontextu s dalšími atributy pomáhá k jejich lepšímu pochopení či identifikaci, že klient už nějakou dobu neodebírá. Náklady a zisk jednotlivých projektů jsou evidovány na kartě každého projektu a ta dokáže nést i podrobnosti o finančním stavu zakázky. Vše na jednom místě, navíc přístupné z terénu i offline.
eWay-CRM se zabývá těmito oblastmi:
- Obchod: přehledné zobrazení obchodních případů, plánování aktivit, historie komunikace (e-maily, telefony), historie dokumentů.
- Projekty: definovatelné workflow, které pracovníky vede, projektový deník pro evidenci klíčových informací, automatické sledování klíčových termínů, hlídání rozpočtů díky napojení na ekonomický systém POHODA.
- Reporty: obraty a zisk dle zákazníků, výkonnost obchodníka či celého obchodního týmu, sumarizace práce na projektu.
- Propojení s Microsoft Outlook: vše je v programu Microsoft Outlook, odpadá přepínání mezi více systémy či přepisování dat, nenáročné na zaškolení pracovníků.
- Přehled fakturací získáte z karty zákazníka či konkrétního projektu a máte přístup ke všem jeho fakturám, snadno a rychle.
- Informace o pohledávkách po splatnosti jsou přímo na kartě zákazníka.