Čtvrtek, 04 Říjen 2012 15:52

Sada Oracle SRM poskytuje komplexní pohled na chování spotřebitelů pomocí následujících komponent:
- Oracle Social Network: Poskytuje zabezpečenou platformu pro spolupráci v reálném čase, která je dostupná uživatelům uvnitř i vně organizace.
- Oracle Social Marketing: Marketingoví specialisté mohou pomocí tohoto nástroje centrálně vytvářet, publikovat, moderovat, řídit, měřit a reportovat kampaně napříč různými sociálními sítěmi a platformami. Nástroj umožňuje publikovat obsah v sociálních sítích, získávat fanoušky a přizpůsobovat vnímání značky konkrétním situacím.
- Oracle Social Engagement & Monitoring Cloud Service: Služba umožňuje organizacím analyzovat interakce v sociálních médiích. Díky tomu lze zlepšit služby zákazníkům, prodejní týmy mohou např. zefektivnit své nabídky. Podniky lépe porozumí svým zákazníkům a díky monitoringu signálů a trendů na sociálních sítích budou moci ihned adekvátně reagovat.
- Oracle Social Sites: Poskytuje komplexní editační nástroje pro dynamický vývoj a publikování sociálních webů. S nástrojem mohou snadno pracovat i uživatelé bez speciálních technických znalostí.
- Oracle Data and Insights. Služba určená pro rostoucí podniky, která poskytuje potřebné informace o externích subjektech (adresáře, analýzy apod.).