Středa, 07 Červen 2017 09:11

CRMUNIQA pojišťovna se rozhodla pro nasazení nového systému pro řízení vztahů se zákazníky (CRM), který měl dosáhnout dva hlavní cíle. Prvním z nich byla konsolidace databázové struktury stávajících i potenciálních zákazníků tak, aby pojišťovna získala jednotný pohled na zákazníky napříč všemi používanými systémy. Druhým cílem byla intenzivní podpora marketingových kampaní v rámci automatizace vybraných aktivit, segmentace zákazníků, hromadného mailingu, webového trackingu apod. s maximálním využitím dostupných zdrojů ze CRM systému. Pro naplnění uvedených požadavků si UNIQA vybrala řešení Microsoft Dynamics CRM, který jí pomáhá implementovat společnost LLP CRM.

Původní provozní systémy pojišťovny UNIQA umožňovaly pouze omezenou práci s informacemi o klientech a nedisponovaly aktuálně potřebnou flexibilitou pro přizpůsobení klientských karet podle individuálních a v průběhu času měnících se preferencí, generování souhrnných přehledů a centrální správu poptávek z webu. Nový systém umožnil okamžitý náhled na zákazníky i uzavřené smlouvy - jak se zákazník chová, co se s ním aktuálně řeší a kdy je vhodné mu nabídnout který produkt. CRM systém je tak využíván coby univerzální a centralizovaný zdroj informací pro všechny oprávněné pracovníky pojišťovny. V pilotní fázi byla nasazena nejnovější verze Microsoft Dynamics 2016 pro 250 uživatelů. Již nyní je ale plánováno je rozšíření databáze o další aktivní uživatele.

„Jednou z největších inovací, které s sebou přinesla implementace Microsoft Dynamics CRM je schopnost pokročilého vyhledávání a segmentování zákazníků. Jsme nyní schopni vyhledat a vybrat požadovanou skupinu zákazníků na základě téměř libovolně zvolených kritérií. Vedle toho nám systém umožňuje provádět konsolidované segmentace nad klientskou základnou, což je jedním z pilířů úspěšného vedení marketingových kampaní," řekla Irma Haková, ředitelka Podpory prodeje ve společnosti UNIQA a dodala „Díky spolupráci s LLP CRM, která přizpůsobila Microsoft Dynamics CRM na míru našim potřebám, se posunulo plánování aktivit našich pracovníků o úroveň výš. Obchodníkům odpadla časově náročná administrativa, a mohou se více věnovat budování obchodních příležitostí."