Pátek, 06 Květen 2011 12:11

voip_karat1_1119Výhody integrace podnikového informačního systému KARAT s internetovou telefonii (VoIP Voice over Internet Protocol) byly prezentovány na Road Show, pořádané v březnu a dubnu 2011 společnosti JOYCE ČR. Vedle úspor nákladů za telefonování zaujaly účastníky semináře především možnosti zvýšení úrovně poskytovaných služeb, které zákazníkům přináší propojení ERP informačního systému s VoIP telefonním systémem. Ještě významnější jsou úspory času pracovníků v důsledku snížení pracnosti dokumentování komunikace se zákazníky, lepšího sdílení informací a účinnějšího řízení aktivit orientovaných na zákazníky. Exponenciálně totiž roste objem údajů a velikost databází, které evidují komunikaci se zákazníky, což klade větší nároky na lidi, kterým s tím mohou pomoci moderní informační a komunikační technologie. Implementace CRM KARAT s propojením VoIP ušetří 3 - 26 % času pracovníkům, kteří komunikují se zákazníky.

voip_karat2_1119Standardní řešení, vytvořené společnostmi KARAT Software a JOYCE ČR sestává z CRM KARAT a komplexního řešení VoIP firemní telefonie, včetně propojení obou systémů. Řešení VoIP využívá produkty WELL a VoIP telefonní ústřednu Asterisk na hardware DELL. Asterisk je jedno z nejsilnějších, rozšířitelných řešení telekomunikačního OpenSource softwaru pro platformy Linux a Unix.