
SAP 360 Customer mění způsob pohledu na zákaznická data – společnosti získají komplexní pohled na chování zákazníků v reálném čase, mohou pracovat s prakticky neomezeným rozsahem údajů a získávat relevantní analýzy okamžitě. Díky propojení údajů z back office, front office a veřejně dostupných dat ze sociálních sítí je možné daleko přesněji předpovídat budoucí chování zákazníků a současně reagovat na aktuální stav. Tyto informace mohou dramaticky zvýšit rychlost a efektivitu stávajících zákaznických procesů.
Aktuální, v reálném čase zpracovávaná, data umožňují zcela nové způsoby komunikace se zákazníkem. Bude možné připravit personalizované nabídky pro jednotlivé zákazníky, předvídat a proaktivně řešit možné problémy a celkově zcela změnit způsob, jakým je zákazník oslovován.
Klíčovým prvkem SAP 360 Customer je aplikace SAP CRM, založená na technologii SAP HANA. V cloudovém řešení budou zařazeny další podpůrná řešení, jako SAP Customer OnDemand nebo sociální platforma SAP Jam či řešení pro mobilní zařízení. Díky plánované podpoře pro SAP Rapid Deployment bude možné nasadit kompletní řešení u nových zákazníků během nejvýše 12 týdnů.