scrm_1251Společnost SAP představila CRM řešení SAP 360 Customer, postavené na in-memory platformě SAP HANA. Díky rychlosti in-memory technologií a cloudovému řešení je nyní možné analyzovat rozsáhlé soubory dat o zákaznících v reálném čase na všech úrovních podrobnosti. SAP 360 Customer tak může při analýzách vycházet vždy z aktuálních dat a prezentuje tak nejpřesnější dostupné informace pro rozhodovací procesy a zákaznický servis. Díky propojení s daty ze sociálních sítí navíc umožňuje zasadit analýzy do širšího kontextu a pružně reagovat na aktuální situaci. Cloudové řešení přináší možnost pracovat se zákaznickými daty a analýzami kdykoliv a kdekoliv.

SAP 360 Customer mění způsob pohledu na zákaznická data – společnosti získají komplexní pohled na chování zákazníků v reálném čase, mohou pracovat s prakticky neomezeným rozsahem údajů a získávat relevantní analýzy okamžitě. Díky propojení údajů z back office, front office a veřejně dostupných dat ze sociálních sítí je možné daleko přesněji předpovídat budoucí chování zákazníků a současně reagovat na aktuální stav. Tyto informace mohou dramaticky zvýšit rychlost a efektivitu stávajících zákaznických procesů.

Aktuální, v reálném čase zpracovávaná, data umožňují zcela nové způsoby komunikace se zákazníkem. Bude možné připravit personalizované nabídky pro jednotlivé zákazníky, předvídat a proaktivně řešit možné problémy a celkově zcela změnit způsob, jakým je zákazník oslovován.

Klíčovým prvkem SAP 360 Customer je aplikace SAP CRM, založená na technologii SAP HANA. V cloudovém řešení budou zařazeny další podpůrná řešení, jako SAP Customer OnDemand nebo sociální platforma SAP Jam či řešení pro mobilní zařízení. Díky plánované podpoře pro SAP Rapid Deployment bude možné nasadit kompletní řešení u nových zákazníků během nejvýše 12 týdnů.