Středa, 25 Srpen 2010 14:02

Společnost Integoo představuje na českém trhu produkt Nextiva Retail Traffic Analysis americké společnosti Verint, který umožní manažerům obchodních center a supermarketů statisticky vyhodnocovat chování zákazníků na základě analýzy záběrů bezpečnostních kamer. Budou tak schopni rozmístit personál přesně tam, kde jej zákazníci nejvíce potřebují a zároveň lépe měřit vztah mezi umístěním zboží, atraktivitou designu a počtem prodejů. Technologie společnosti Verint dokáže automaticky rozeznat člověka v nepřehledném obraze a registrovat jeho chování, i pokud je částečně skryt za nákupním regálem. Systém Nextiva Retail Traffic Analysis neukládá žádné informace, které by mohly sloužit k identifikaci konkrétního zákazníka. Řešení je určeno pro velké obchodní řetězce, supermarkety a nákupní centra. Jedinou podmínkou nasazení je, aby objekt byl vybaven bezpečnostními kamerami.