Úterý, 16 Červen 2015 14:10

NeogeniaKaždý zákazník je unikátní. Jeho chování, potřeby, jeho návyky. A právě jejich znalost ze strany obchodníka je klíčová pro vybudování opravdu kvalitního a oboustranně přínosn

 
Čtvrtek, 14 Květen 2015 17:16

minicrm 1520Řešení MiniCRM pro řízení vztahů se zákazníky, které se používá již ve více než 400 malých a středních podnicích v centrální a východní Evropě je nyní k dispozici i pro klien

 
Středa, 23 Červenec 2014 15:27

KPMGPokud máte na starosti vytěžení zákaznické báze nebo řízení distribuční sítě, určitě jste se nesčetněkrát setkali s následující situací: chcete znát informace o vašem klientovi – jaké má

 
Pondělí, 12 Květen 2014 15:49

04-Logic point-01ERPKonkurence ve všech odvětvích roste. Firmy a organizace se chtějí odlišit, získat více zákazníků, dlouhodobě je udržet a zvyšovat výnosy. V tom by jim mělo

 
Středa, 09 Duben 2014 09:24

cloudSpolečnost SAP uvedla na český trh lokalizovanou verzi cloudového CRM řešení SAP Cloud for Customer. To umožňuje řídit kontakty se zákazníky prostřednictvím všech kanálů, včetně sociálních sítí a mobil

 
Čtvrtek, 03 Duben 2014 12:04

03-LBBW Bank-01Téma implementace CRM systému je obecně známo z odborné literatury a řada čtenářů má jistě zkušenost i z vlastní praxe. Vždy se ale hodí další praktické postřehy

 
Začátek Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další Konec

Strana 10 z 17