Každý zákazník je unikátní. Jeho chování, potřeby, jeho návyky. A právě jejich znalost ze strany obchodníka je klíčová pro vybudování opravdu kvalitního a oboustranně přínosn
Řešení MiniCRM pro řízení vztahů se zákazníky, které se používá již ve více než 400 malých a středních podnicích v centrální a východní Evropě je nyní k dispozici i pro klien
Pokud máte na starosti vytěžení zákaznické báze nebo řízení distribuční sítě, určitě jste se nesčetněkrát setkali s následující situací: chcete znát informace o vašem klientovi – jaké má
Konkurence ve všech odvětvích roste. Firmy a organizace se chtějí odlišit, získat více zákazníků, dlouhodobě je udržet a zvyšovat výnosy. V tom by jim mělo
Společnost SAP uvedla na český trh lokalizovanou verzi cloudového CRM řešení SAP Cloud for Customer. To umožňuje řídit kontakty se zákazníky prostřednictvím všech kanálů, včetně sociálních sítí a mobil
Téma implementace CRM systému je obecně známo z odborné literatury a řada čtenářů má jistě zkušenost i z vlastní praxe. Vždy se ale hodí další praktické postřehy