Středa, 10 Květen 2023 13:45

Propojením e-mail marketingu a marketingu na sociálních sítích lze lépe cílit na konkrétní publikum, zvýšit interakci, angažovanost uživatelů a posílit obecně povědomí o značce a produktech. Za pomoci

 
Pondělí, 24 Duben 2023 14:07

I když si toho nevšimneme, každou třetí věc kupujeme podle počasí. Marketéři se tomu přizpůsobují. Větší vliv na spotřební chování má jen stav ekonomiky. Marek Žáček z digitální agentury Optimio popisuje,

 
Středa, 19 Duben 2023 14:21

Digital Transformation SummitTempo digitální transformace v posledních letech ně­ko­li­ka­ná­sob­ně zrychlilo a digitalizace i automatizace prostupují do nových segmentů. Také proto přibývají otázky, jak tran

 
Čtvrtek, 06 Duben 2023 12:00

Při vyhodnocování výkonnosti emailových kampaní se marketéři spoléhají na míru otevření a kliknutí. Roboti, kteří na pozadí schránek pracují tak, že to uživatel schránky nepozná, způsobí, že e-mail vypadá

 
Úterý, 24 Leden 2023 09:16

CRMLetošní konference Firemní informační systémy se nesla v duchu trendů nejen podnikových informač­ních systémů, ale i automatizace či digitalizace obchodních procesů. Během celého dne se vystřídalo někol

 
Úterý, 10 Leden 2023 10:01

Časy, kdy e-mailing poháněla koronavirová pandemie skončily. V roce 2023 bude e-mailing dávat smysl jedině v případě, že se marketéři vrátí ke kořenům a své aktivity začnou stavět na kvalitních základech.

 
Začátek Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další Konec

Strana 3 z 22