Tempo digitální transformace v posledních letech několikanásobně zrychlilo a digitalizace i automatizace prostupují do nových segmentů. Také proto přibývají otázky, jak tran
Při vyhodnocování výkonnosti emailových kampaní se marketéři spoléhají na míru otevření a kliknutí. Roboti, kteří na pozadí schránek pracují tak, že to uživatel schránky nepozná, způsobí, že e-mail vypadá
Letošní konference Firemní informační systémy se nesla v duchu trendů nejen podnikových informačních systémů, ale i automatizace či digitalizace obchodních procesů. Během celého dne se vystřídalo někol
Časy, kdy e-mailing poháněla koronavirová pandemie skončily. V roce 2023 bude e-mailing dávat smysl jedině v případě, že se marketéři vrátí ke kořenům a své aktivity začnou stavět na kvalitních základech.
Jak se způsob komunikace mezi prodejcem a zákazníkem začíná rozšiřovat o nové kanály, musí se firmy soustředit především na přidanou hodnotu svého produktu a jeho propagaci správným směrem. Se zákazníke
CRM systémy jsou velmi oblíbeným nástrojem mnoha firem. Vedle toho, že za nejžádanější trend lze považovat cloudové CRM systémy dostupné kdykoli a kdekoli, existuje ještě jeden směr, který zatím jen nab