Středa, 22 Leden 2020 16:51

zákaznická zkušenostPodle průzkumu americké společnosti Merchants je customer experience (CX) je stále často velmi podceňovanou součástí firemního marketingu a aktivit, ačkoliv je stále důležitě

 
Středa, 02 Říjen 2019 16:27

email open 1940Po obdržení nového e-mailu se většina Čechů nejdříve podívá na to, kdo je jeho odesílatelem. Toto činí 69,1 % dotázaných. Předmět si v prvním kroku prohlédne 15,3 % res

 
Pondělí, 17 Červen 2019 14:18

email marketing 1925Pro řadu podniků a živnostníků je e-mailing stěžejním marketingovým nástrojem. S jeho pomocí oslovují stávající i potenciální klienty a obchodní partnery. Vel

 
Pátek, 12 Duben 2019 09:26

zakaznik 1915Téměř všechny firmy deklarují, že zákazník je jejich pán. Za tímto tvrzením si stojí 93 % českých společností, které tento postoj deklarují ve svých hodnotách. V praxi ale

 
Čtvrtek, 21 Březen 2019 19:27

omnichannel 1912Digitální transformace rozšiřuje možnosti prodejců přiblížit se přáním zákazníků. Hlavním důvodem stále masivnějšího růstu vícekanálového (omnichannel) prodeje je fak

 
Úterý, 12 Březen 2019 17:05

userexp 1911Společnost Dimension Data zveřejnila závěry ze své výroční zprávy CX Benchmarking Report zaměřené na oblast zákaznické zkušenosti. Studie vyzývá organizace k tomu, aby řešily

 
Začátek Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další Konec

Strana 8 z 21