Pandemie koronaviru se stala akcelerátorem změn v oblasti zákaznické komunikace. Přestože se na jistou dobu zcela přesunula do online prostředí, ukázalo se, že pro některé cílové skupiny je nutné nadále
Na začátku tohoto roku vstoupila v platnost rozsáhlá novela zákona o elektronických komunikacích, jejímž hlavním cílem bylo implementovat Evropský kodex pro elektronické komunikace do českého právního ř
S tím, jak se posouvají očekávání zákazníků směrem k rychlejšímu doručování, je rychlost v tržní konkurenci stále důležitější. Netrpělivému čekání na doručení balíčku z e-shopu dali dokonce psychologové
Společnost Avaya zveřejnila výsledky online průzkumu trhu, podle kterého si nejúspěšnější podniky uvědomují, že pro uspokojení zákazníků je důležité propojení zákaznických, zaměstnaneckých a
Prakticky žádné obchodní oddělení se v současnosti neobejde bez kvalitního CRM – systému pro řízení vztahů se zákazníky. V první řadě pomáhá plánovat strategické obchodní i marketingové aktivity, s
Dnešní zákazníci nás staví před paradox, kdy chtějí všechno, ale ne vše najednou. Někdy se chtějí obsloužit sami, jindy chtějí komunikovat s člověkem. Občas chtějí ke kontaktu používat WhatsApp, Faceb