Pátek, 11 Listopad 2011 16:26

chat250Společnost IceWarp uvedla na trh CRM řešení LiveWebAssist. Jedná se o zákaznicky orientovaný chat systém, založený na cloudovém modelu SaaS. Společnostem umožňuje živě komuniko

 
Úterý, 19 Červenec 2011 14:05

ocod_1129Společnost Oracle uvádí novou verzi své aplikace pro řízení vztahů se zákazníky (CRM, customer relationship management). Verze Oracle CRM On Demand 19 poskytuje nové výkonn

 
Čtvrtek, 30 Červen 2011 15:48

ab_oo_1126Nově vznikající retailová banka Air Bank, patřící do skupiny PPF, si vybrala společnost OpenOne ke spolupráci při budování svého zákaznického servisu. OpenOne pomáhá Air

 
Čtvrtek, 26 Květen 2011 13:09
bj_crm_1121Společnost Compekon představila BLUEJET web CRM ve verzi 6.0. Mezi hlavní novinky patří funkce vylepšující uživatelské prostředí a optimalizace celého systému. Hlavní opti

 
Pátek, 06 Květen 2011 12:11

voip_karat1_1119Výhody integrace podnikového informačního systému KARAT s internetovou telefonii (VoIP Voice over Internet Protocol) byly prezentovány na Road Show, pořá

 
Úterý, 08 Březen 2011 15:35

ocon_1110Společnost Oracle nabízí evropským zákazníkům možnost používat řešení Oracle CRM On Demand také „lokálně". Hostované řešení nyní dokáže zaručit, že data se budou fyzicky na

 
Začátek Předchozí 11 12 13 14 15 16 17 Další Konec

Strana 13 z 17