Společnost Oracle nabízí evropským zákazníkům možnost používat řešení Oracle CRM On Demand také „lokálně". Hostované řešení nyní dokáže zaručit, že data se budou fyzicky na
Společnost Microsoft začala v České republice prodávat novou generaci řešení pro řízení vztahů se zákazníky Microsoft Dynamics CRM 2011. Jde o klasick
Společnost Microsoft začala v České republice prodávat Microsoft Dynamics CRM Online, cloudovou verzi svého řešení pro řízení vztahů se zákazníky. Svými vla
Stále rostoucí objem dat v počítačových sítích a data storage je, zdá se, celosvětovým problémem, který zasahuje všechna odvětví, od obchodu přes zdravot
Co odlišuje úspěšné společnosti od těch průměrných? V mnoha případech je těžké si to připustit, ale jedním z klíčových faktorů je právě schopnost práce s kl
Kontaktní centra jsou jednou věcí specifická. Obsluha a řešení požadavků, potřeb a problémů zákazníků v nich probíhá opravdu on-line. V reálném čase