Čtvrtek, 17 Únor 2011 09:35

DynamicsCRM2011_1107Společnost Microsoft začala v České republice prodávat novou generaci řešení pro řízení vztahů se zákazníky Microsoft Dynamics CRM 2011. Jde o klasick

 
Středa, 19 Leden 2011 13:14

msdcrm_forum_1103Společnost Microsoft začala v České republice prodávat Microsoft Dynamics CRM Online, cloudovou verzi svého řešení pro řízení vztahů se zákazníky. Svými vla

 
Čtvrtek, 02 Prosinec 2010 14:14
11-sprinx-01Stále rostoucí objem dat v počítačových sítích a data storage je, zdá se, celosvětovým problémem, který zasahuje všechna odvětví, od obchodu přes zdravot

 
Pondělí, 22 Listopad 2010 15:09

infotea05Co odlišuje úspěšné společnosti od těch průměrných? V mnoha případech je těžké si to připustit, ale jedním z klíčových faktorů je právě schopnost práce s kl

 
Čtvrtek, 18 Listopad 2010 11:44

10-openone-01Kontaktní centra jsou jednou věcí specifická. Obsluha a řešení požadavků, potřeb a problémů zákazníků v nich probíhá opravdu on-line. V reálném čase

 
Pondělí, 01 Listopad 2010 13:27

casgw_1044Systémový integrátor KOMIX přináší na český trh novou verzi CRM řešení CAS genesisWorld 12. Ta je nyní dostupná i v českém jazyce a přináší řadu vylepšení, která usnadní prá

 
Začátek Předchozí 11 12 13 14 15 16 17 Další Konec

Strana 14 z 17