Mladí lidé z generace Z čelí stále většímu problému – strachu z telefonování, známému jako telefobie. Tento jev roste v posledních letech a podle nedávného výzkumu ve věkové
Jen málokterý obor je tak těsně provázán s vývojem nových technologií jako zákaznický servis. Pokrok na poli umělé inteligence zde po
Jak ECM systémy zlepšují zákaznickou zkušenost.
Onboarding zákazníků představuje důležitou součást obchodního procesu, který může rozho
Lidé, kteří jsou v práci spokojení s používanými digitálními technologiemi, dosahují svých pracovních cílů o 30 % častěji. Ukázal to průzkum State of Sales and Marketing Report spol
Co vlastně dělá CRM manager? Představte si situaci: váš obchodní tým se utápí v moři zákaznických dat, marketing běží na plné obrátky, ale výsledky nejsou vidět. Právě tady vstupuje do hry CRM manager, kt
Tempo digitální transformace neustále zrychluje a nově čelí výzvám spojeným s využitím AI. Stále více firem řeší, jak se na digitální budoucnost připravit a jak v ní efektiv