Úterý, 17 Červen 2025 11:40

Roboti_v_call_centru_AI.jpgUmělá inteligence se rychle stává součástí mnoha firemních procesů a zákaznický servis není výjimkou. V době, kdy firmy

 
Pátek, 30 Květen 2025 12:57

mackbookNově zveřejněná data společností Seznam.cz a Ecomail potvrzují, že e-mailing zůstává jedním z nejdůležitějších a nejefektivnějších marketingových nástrojů. Schránky provozované Seznamem přijaly reko

 
Čtvrtek, 24 Duben 2025 09:47

Strach-telefonovaniMladí lidé z generace Z čelí stále většímu problému – strachu z telefonování, známému jako telefobie. Tento jev roste v posledních letech a podle nedávného výzkumu ve věkové

 
Pondělí, 27 Leden 2025 14:34

Call_centrum_s_roboty.pngJen málokterý obor je tak těsně provázán s vývojem nových technologií jako zákaznický servis. Pokrok na poli umělé inteligence zde po

 
Pátek, 03 Leden 2025 10:48

CRM onboarding AI k úvoduJak ECM systémy zlepšují zákaznickou zkušenost.

Onboarding zákazníků představuje důležitou součást obchodního procesu, který může rozho

 
Úterý, 03 Září 2024 11:54

ISS 25996 00076Lidé, kteří jsou v práci spokojení s používanými digitálními technologiemi, dosahují svých pracovních cílů o 30 % častěji. Ukázal to průzkum State of Sales and Marketing Report spol

 
Začátek Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další Konec

Strana 1 z 22