Umělá inteligence se rychle stává součástí mnoha firemních procesů a zákaznický servis není výjimkou. V době, kdy firmy
Nově zveřejněná data společností Seznam.cz a Ecomail potvrzují, že e-mailing zůstává jedním z nejdůležitějších a nejefektivnějších marketingových nástrojů. Schránky provozované Seznamem přijaly reko
Mladí lidé z generace Z čelí stále většímu problému – strachu z telefonování, známému jako telefobie. Tento jev roste v posledních letech a podle nedávného výzkumu ve věkové
Jen málokterý obor je tak těsně provázán s vývojem nových technologií jako zákaznický servis. Pokrok na poli umělé inteligence zde po
Jak ECM systémy zlepšují zákaznickou zkušenost.
Onboarding zákazníků představuje důležitou součást obchodního procesu, který může rozho
Lidé, kteří jsou v práci spokojení s používanými digitálními technologiemi, dosahují svých pracovních cílů o 30 % častěji. Ukázal to průzkum State of Sales and Marketing Report spol