sleasing crm 1537Leasingová společnost sAutoleasing, člen finanční skupiny Erste Bank Group, ve spolupráci s LLP Group uvedla od 1. září do ostrého provozu specializované řešení pro podporu svých obchodníků vybudované nad Microsoft Dynamics CRM 2013. To nahrazuje původní CRM systé

 

06-LLP-01Mobilní CRM není jen technologická vychytávka bez reálného užitku. Pokud je využíváno správně, umožňuje zvýšit objem prodejů, zkrátit prodejní cyklus, urychlit cash-flow, pomáhat se sběrem dat, zvýšit produktivitu a mít přehled o všech probíhajících aktivitách, ať jste kdekoliv. Pro

 

Microsoft DynamicsUdržení stávajících zákazníků je násobně levnější než získávání nových a péče o zákazníky, stejně tak jako budování jejich loajality je tak pro společnosti řádově efektivnější. Moderní CRM systémy jsou dnes proto vybaveny potřebnými funkcemi umožňujícími zajisti

 

MicrosoftV předchozích dílech našeho seriálu o CRM jsme řešili aktuální trendy, které se objevují v souvislosti s rozvojem CRM technologií. Tentokrát se budeme věnovat tématu, které využívání všech trendů umocňuje tím, že staví do centra dění samotné zákazníky. Primá

 

Dynamics CRM onlineV květnu tohoto roku společnost Microsoft vydala novou verzi svého řešení Dynamics CRM Online v rámci inovační vlny tzv. Spring release. Součástí této vlny byly také produkty Social Engagement (dříve Social Listening), Dynamics Marketing a řešení pro 

 

LLP Prague, Mobilní CRMPotřeba firem využívat mobilní CRM je poměrně nová. Ačkoli již před několika lety trh nabízel rozmanitá řešení, z nichž se mnohá pyšnila možností „přístupu z mobilního zařízení", šlo tehdy o novátorskou funkcionalitu, která rozhodně nebyla tak nepostradatel

 

gopass tatry 1525Tři ocenění za nejlepší věrnostní program The Loyalty Awards 2015 si odnesl zákaznický program GOPASS, který byl vytvořen česko-slovenskou společností Pricewise pro Tatry Mountain Resorts. Kompletní řešení programu GOPASS je provozováno na cloudovém modulárním sys

 

NeogeniaKaždý zákazník je unikátní. Jeho chování, potřeby, jeho návyky. A právě jejich znalost ze strany obchodníka je klíčová pro vybudování opravdu kvalitního a oboustranně přínosného vztahu, který bude schopen vytěžit potenciál daného zákazníka. Čtení ve spletitých sociobeh

 
Začátek Předchozí 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Další Konec