Podle analytické společnosti Gartner narostl světový trh software pro řízení vztahů se zákazníky (CRM, Customer Relationship Management) v minulém roce o 13,3% a dosáhl tak objemu 23,2 miliardy dolarů. Na deset největších dodavatelů CRM řešení přitom připadalo plných 60 % t
Customer Experience - technologie, které pomáhají zlepšit zkušenosti zákazníků
Zákaznická zkušenost (Customer Experience) je jedn
Řešení MiniCRM pro řízení vztahů se zákazníky, které se používá již ve více než 400 malých a středních podnicích v centrální a východní Evropě je nyní k dispozici i pro klienty v České republice. Společnost MiniCRM pocházející z Maďarska, která produkt vytvořila, se chce st
Společnost ZVVZ Machinery se rozhodla pro zlepšování vztahů se zákazníky prostřednictvím řešení Microsoft Dynamics CRM. Jako implementačního partnera si vybrala společnost Dynamica.
Výrobce kosmetiky a léčiv Contipro Pharma po dvou letech používání Microsoft Dynamics CRM 2011 přešel na novou verzi 2013. Migrace, kterou vedla společnost Dynamica, proběhla během jediného dne.
Cí
lovým stavem, ke kterému směřuje většina kontaktních center, je model, kdy budeme schopni poskytnout zákazníkovi podporu bez ohledu na čas, kdy nás kontaktuje, z jakéhokoliv komunikačního zdroje (hlas, e-mail, web, sociální media, ...), rychle, kvalitně a v jakékoliv formě. Kon