Téměř všechny firmy deklarují, že zákazník je jejich pán. Za tímto tvrzením si stojí 93 % českých společností, které tento postoj deklarují ve svých hodnotách. V praxi ale více jak polovina podniků zohledňuje pouze část názoru klienta, nebo jej zcela ignoruje. Také každý
Digitální transformace rozšiřuje možnosti prodejců přiblížit se přáním zákazníků. Hlavním důvodem stále masivnějšího růstu vícekanálového (omnichannel) prodeje je fakt, že zákazníci chtějí pohodlně nakoupit tam, kde právě jsou – v kamenném obchodě, mobilní aplikaci
Společnost Dimension Data zveřejnila závěry ze své výroční zprávy CX Benchmarking Report zaměřené na oblast zákaznické zkušenosti. Studie vyzývá organizace k tomu, aby řešily opomíjenou důležitost zákaznické zkušenosti. V opačném případě může dojít k negativnímu ovlivnění j
Analytici společnosti Gartner vydali šest předpovědí, z nichž například vyplývá, že hlavní prioritou marketingu se během tří let stane ziskovost, většina podniků bude nucena osekat marketingovou analytiku na polovinu a významně vzroste význam AI a autonomních systémů př
Malé firmy tvoří převážnou část tuzemského podnikání. Ty do devíti zaměstnanců v Česku tvoří zhruba 95% podíl všech podniků a konkurence v řadě oborů je tak velmi vysoká. Rozjet podnikání na zelené louce proto – pokud nepřicházíte s převratnou službou nebo zcela novým
Moderní technologie výrazným způsobem mění náš každodenní život. Přenášejí se i do našich očekávání a našeho spotřebitelského chování. Firmy musejí na tyto změny reagovat a technologie ve svých business modelech správně uchopit. Výjimkou není ani oblast, která přímo souvisí s řízením
Obchodní zástupci společností Ondrášovka a Karlovarské Korunní nově využívají při svých návštěvách u odběratelů CRM systém myAVIS, který jim pomáhá s rychlou a věcnou přípravou na nadcházející jednání. V jeho průběhu pak mohou prostřednictvím tabletu přímo v&nb
Když se řekne CRM, mnoho lidí si vybaví robustní databáze poradenských nebo obchodních společností. Fitness centra jsou ale také typem firmy, která generuje zisk a pro svůj růst potřebuje využívat marketingové aktivity, jež může cílit na své stávající i nové potenciální záka