email open 1940Po obdržení nového e-mailu se většina Čechů nejdříve podívá na to, kdo je jeho odesílatelem. Toto činí 69,1 % dotázaných. Předmět si v prvním kroku prohlédne 15,3 % respondentů. Stručný obsah prozkoumá 8,2 % Čechů. S obsahem e-mailu se hned seznámí 7,3 % dotazovaných.

 

OC2 1937Pojem omnichannel (omnikanálový přístup není vůbec nový, i když byl po dlouhou dobu spíše módním trendem, než že by popisoval skutečnou situaci. Dnes se jeho role pomalu mění. Právě pojem „omnichannel přístup“ totiž vystihuje rostoucí zájem firem o poskytování kvalitních zákaznic

 

newsletterPodle průzkumu, který si u agentury STEM/MARK nechala zpracovat společnost Mailkit, se Češi nejčastěji odhlásí z rozesílky newsletterů, pokud jim takových e-mailů chodí příliš mnoho. Z hlediska motivace k odhlášení newsletteru záleží především na frekvenci mailů

 

Bitrix24Každá firma chce pro svoji činnost to nejjednodušší, a hlavně efektivní řešení, které přinese do firmy přehled, efektivitu práce a plnění cílů. S tím souvisí právě i vhodně vybraný softwarový systém, který hodně vypovídá o profesionalitě firmy.

 

email marketing 1925Pro řadu podniků a živnostníků je e-mailing stěžejním marketingovým nástrojem. S jeho pomocí oslovují stávající i potenciální klienty a obchodní partnery. Velká spousta z nich, více než 95 %, však podceňuje důležitý ukazatel – míru odhlašování. Ta přitom můž

 

leadbooster-5 250Společnost Pipedrive, tvůrce stejnojmenného CRM softwaru, vyvinula webového chatbota LeadBooster, který je jedním z nástrojů určených pro počáteční část obchodního procesu - získávání a vyhodnocování obchodních příležitostí. Vývoj tohoto webového chatbota s

 

eWay-CRM1 350Společnost eWay System vydala novou verzi aplikace eWay-CRM, což je oblíbená CRM nadstavba poštovního klienta Microsoft Outlook. eWay-CRM verze 5.4 přichází s řadou nových funkcí a rozšíření, včetně možnosti vzdáleného přístupu do dat uložených v systému. Programátoři také zapracovali

 

zakaznik 1915Téměř všechny firmy deklarují, že zákazník je jejich pán. Za tímto tvrzením si stojí 93 % českých společností, které tento postoj deklarují ve svých hodnotách. V praxi ale více jak polovina podniků zohledňuje pouze část názoru klienta, nebo jej zcela ignoruje. Také každý