omnichannel 1912Digitální transformace rozšiřuje možnosti prodejců přiblížit se přáním zákazníků. Hlavním důvodem stále masivnějšího růstu vícekanálového (omnichannel) prodeje je fakt, že zákazníci chtějí pohodlně nakoupit tam, kde právě jsou – v kamenném obchodě, mobilní aplikaci

 

userexp 1911Společnost Dimension Data zveřejnila závěry ze své výroční zprávy CX Benchmarking Report zaměřené na oblast zákaznické zkušenosti. Studie vyzývá organizace k tomu, aby řešily opomíjenou důležitost zákaznické zkušenosti. V opačném případě může dojít k negativnímu ovlivnění j

 

marketing 1903Analytici společnosti Gartner vydali šest předpovědí, z nichž například vyplývá, že hlavní prioritou marketingu se během tří let stane ziskovost, většina podniků bude nucena osekat marketingovou analytiku na polovinu a významně vzroste význam AI a autonomních systémů př

 

mala firma 1903Malé firmy tvoří převážnou část tuzemského podnikání. Ty do devíti zaměstnanců v Česku tvoří zhruba 95% podíl všech podniků a konkurence v řadě oborů je tak velmi vysoká. Rozjet podnikání na zelené louce proto – pokud nepřicházíte s převratnou službou nebo zcela novým

 

Enehano SolutionsModerní technologie výrazným způsobem mění náš každodenní život. Přenášejí se i do našich očekávání a našeho spotřebitelského chování. Firmy musejí na tyto změny reagovat a technologie ve svých business modelech správně uchopit. Výjimkou není ani oblast, která přímo souvisí s řízením

 

OndrášovkaObchodní zástupci společností Ondrášovka a Karlovarské Korunní nově využívají při svých návštěvách u odběratelů CRM systém myAVIS, který jim pomáhá s rychlou a věcnou přípravou na nadcházející jednání. V jeho průběhu pak mohou prostřednictvím tabletu přímo v&nb

 

CLUBSPIREKdyž se řekne CRM, mnoho lidí si vybaví robustní databáze poradenských nebo obchodních společností. Fitness centra jsou ale také typem firmy, která generuje zisk a pro svůj růst potřebuje využívat marketingové aktivity, jež může cílit na své stávající i nové potenciální záka

 

e-mailNa kvalitní databázi si obchodníci využívající e-mail marketing zakládají. V řadě z nich se ale často najdou kontakty, které nijak nereagují. Nepřinášejí tak e-mailingu žádný užitek, kazí statistiky, zvyšují pravděpodobnost označení za spammera, a navíc ještě zvedají náklady. Před úplným smazání

 
Začátek Předchozí 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Další Konec