Vrozsáhlém Spotřebitelském průzkumu, který připravila marketingová agentura Acomware spolu se společností Ipsos a Zásilkovnou, měli respondenti vybrat tři nejvíce preferované kanály, přes které nejraději pokládají e-shopům či obchodníkům různé dotazy. Mezi tři nejoblíbenější komunikační kanály se dos
Zastaralé způsoby komunikace se zákazníky a zdlouhavé manuální procesy, které by se daly jednoduše automatizovat, připravují společnosti o řadu obchodních příležitostí a konkurenceschopnost. Mezi očekáváním zákazníků a tím, co jim firmy v oblasti zákaznických služeb nabízejí, vzniká obrovská propast.
Estonská firma Pipedrive, která vyvinula stejnojmennou CRM platformu pro malé a střední firmy, oznamuje spuštění platformy Developer Hub pro technologické partnery a vývojáře. Tato online platforma umožní vývojářům přístup ke všem nástrojům, které potřebují k vytváření a správě aplikací na Pipedriv
Propojením e-mail marketingu a marketingu na sociálních sítích lze lépe cílit na konkrétní publikum, zvýšit interakci, angažovanost uživatelů a posílit obecně povědomí o značce a produktech. Za pomoci e-mail marketingu lze dobře udržet kontakt s aktuálními zákazníky, a to s personalizovaným obsahem,
I když si toho nevšimneme, každou třetí věc kupujeme podle počasí. Marketéři se tomu přizpůsobují. Větší vliv na spotřební chování má jen stav ekonomiky. Marek Žáček z digitální agentury Optimio popisuje, jak počasí využít při plánování marketingových kampaní.
Tempo digitální transformace v posledních letech několikanásobně zrychlilo a digitalizace i automatizace prostupují do nových segmentů. Také proto přibývají otázky, jak transformaci uchopit, na co si dát pozor nebo které technologie využít. Už za týden se proto inovátoři n
Při vyhodnocování výkonnosti emailových kampaní se marketéři spoléhají na míru otevření a kliknutí. Roboti, kteří na pozadí schránek pracují tak, že to uživatel schránky nepozná, způsobí, že e-mail vypadá pro marketingového analytika jako otevřený. Zkreslené metriky, které slouží k vyhodnocení úspěšnos
Společnost Salesforce představila minulý týden svou novinku Einstein GPT. Jde o první generativní technologii s umělou inteligencí v rámci CRM řešení, která poskytuje obsah v každé interakci v oblasti prodeje, služeb a marketingu. Einstein GPT bude generovat personalizované e