Jak by vaše IT zabezpečení ustálo kybernetický útok? Zajímá vás, kde v rámci vaší informační infrastruktury máte slabá místa a kam až pronikne ruka zkušeného i amatérského hackera? Využijte metod penetračního testování a zjistěte, jak si se svou ochranou dat stojíte.
Letošní propad českého e-commerce přivádí marketéry k otázkám, kde hledat nové trhy a odbytiště. Ochlazení trhu se týká jak malých, tak i velkých e-shopů. Znalost pravidel poskytovatelů e-mailových schránek je přitom pro rozšíření byznysu na zahraniční trh zásadní. Někde je potřeba zaplatit za prém
Na úspěšném řízení projektů závisí chod a zisk celé firmy. Efektivní spravování projektů a dobrý projektový manažer je základ profitability i dobrého jména celé organizace. Pokud vedete projekty různým klientům, budete potřebovat vhodnou strategii, jak všechny procesy uřídit. Jaké existují metody ř
Společnost Pipedrive, která vyvíjí stejnojmennou CRM platformu, spustila beta verzi nových funkcí pro automatizaci procesů v rámci svého nástroje Campaigns. Tento nástroj pomáhá zjednodušit správu marketingových kampaní a posílit spolupráci obchodních a marketingových týmů v rámci jedné platformy.
Člověk je tvor pohodlný a má tendenci si práci neustále zjednodušovat. I proto se posouvá IT sektor raketovou rychlostí kupředu a lidé neustále vyvíjí další a další propracované systémy, které jim pomohou co nejvíce zjednodušit jejich práci. Jedním z nich je i CRM systém, který má na starosti řízení vzta
Představit novinky ze světa CRM systémů, ale i další trendy v oblasti digitalizace – to bylo cílem akce Salesforce Live Prague, která se konala druhé říjnové pondělí na pražském Žofíně. Salesforce si pro české publikum připravil množství aktualit: novou datovou platformu Genie
Společnost Salesforce provedla dvojitě zaslepený průzkum mezi více než 8 000 profesionály v oblasti zákaznických služeb ve 36 zemích, aby zjistila, jak se vyvíjí role zákaznického servisu, který je konfrontovaný s měnícím se prostředím a rostoucím očekáváním zákazníků.
Tuzemští tvůrci e-mailingových kampaní mohou při rozesílání na slovenské adresy narazit na nečekané problémy. Důvodem je jiné rozložení sil hlavních poskytovatelů e-mailových schránek. Na nich totiž záleží, jaké zprávy projdou přes jejich spamové filtry a dostanou se k adresátům, popisuje Libor Nádvorní