KIRA CRMČeská IT firma HS Computers vydala novou verzi systému KIRA CRM. „Cílem bylo rozšířit možnosti KIRA CRM, ale zároveň neopustit koncepci intuitivního ovládání a rychlého přístupu k obchodním informacím.“, popisuje filozofii nové verze Ing. Martin Kollár, projektový manažer HS Computers.

 

FG ForrestZprovoznit obyčejný e-shop s pár desítkami produktů je jednoduché. Koupíte připravené krabicové řešení a za pár hodin můžete začít prodávat. Udělat dobrý e-shop, který obstojí v konkurenci, je ale mnohem složitější. A bez znalosti zákazníkova chování to prostě nepůjde.

 

ANECTRozpoznání a uspokojení požadavků stále náročnějších zákazníků je bezpochyby základním stavebním prvkem úspěšné obchodní strategie organizací, a proto se do popředí zájmů firem napříč odvětvími dostává problematika řízení a rozvoje pozitivní zákaznické zkušenosti neboli Customer eXperience (CX)

 

eWay-CRMČeská společnost eWay System uvedla na trh novou verzi svého CRM řešení eWay-CRM 6.0. V této verzi byl kladen velký důraz na funkce, které chtěli sami uživatelé. eWay-CRM 6.0 tak kromě aplikace v Outlooku a mobilní aplikace nově nabízí také aplikaci eWay-CRM Web, díky které budou uživatelé moci pr

 

AurikBudoucnost patří vícekanálovým digitálním kontaktním centrům. Dnes stojíme na začátku nové revoluce v oblasti zákaznických služeb. Započala vznikem nových způsobů komunikace, které radikálně změnily chování zákazníků. Live chaty, e-mail a sociální sítě jsou integrovány téměř do všech obchodních

 

WhatsApp Conectart 2007Aplikace WhatsApp je v současnosti velmi rozšířenou formu komunikace mezi běžnými uživateli chytrých telefonů, ale už i notebooků a stolních počítačů. Všímat si toho začaly i velké firmy, které tento kanál nově zkouší implementovat jako další možnost k

 

zákaznická zkušenostPodle průzkumu americké společnosti Merchants je customer experience (CX) je stále často velmi podceňovanou součástí firemního marketingu a aktivit, ačkoliv je stále důležitějším nástrojem budování loajality, zásadní možností odlišení se od konkurence, vytváření identi

 

Salesforce250 Ředitel firmy Bio-Circle s.r.o., Tadeáš Míček, je nadšeným inovátorem, který rád využívá Salesforce a jeho různé doplňky. V rozhovoru nám odhalil, čím se jeho společnost zabývá, jak komunikuje se zákazníky a jaký doplněk Salesforce k tomu využívá.