PipedriveCampaignsSpolečnost Pipedrive, která vyvíjí vlastní komplexní CRM platformu, nově uvedla nástroj Campaigns. Ten usnadní marketingovým a obchodním týmům správu e-mailových kampaní. Uživatelům přinese lepší personalizaci, automatizaci rutinních úkonů nebo analytiku. Obchodníkům nabídne

 

S tím, jak se posouvají očekávání zákazníků směrem k rychlejšímu doručování, je rychlost v tržní konkurenci stále důležitější. Netrpělivému čekání na doručení balíčku z e-shopu dali dokonce psychologové název a pojmenovali ho jako „úzkost před doručením“. Jde o napětí či vzrušení, že se stane něco poz

 

Total ExperienceSpolečnost Avaya zveřejnila výsledky online průzkumu trhu, podle kterého si nejúspěšnější podniky uvědomují, že pro uspokojení zákazníků je důležité propojení zákaznických, zaměstnaneckých a uživatelských zkušeností ve všech úrovních, prostředích a komunikačních kanálech. Nejlepší výsledky

 

CRMPrakticky žádné obchodní oddělení se v současnosti neobejde bez kvalitního CRM – systému pro řízení vztahů se zákazníky. V první řadě pomáhá plánovat strategické obchodní i marketingové aktivity, sledovat konkurenci nebo zvyšovat profitabilitu. Moderní CRM je zkrátka inteligentní platforma, která

 

Společnost ODLO International AG, švýcarský výrobce a průkopník v oblasti funkčního sportovního oblečení, implementovala řešení Microsoft Dynamics 365 Customer Service Enterprise pro posílení péče o zákazníky a automatizaci zákaznických služeb. Řešení, které pokrývá celý zákaznický servis B2C, kompletně

 

Karel NovákPeníze a benefity už nejsou pro IT profesionály tím hlavním lákadlem. Zatímco před deseti lety byl pro zaměstnance technologických firem nejdůležitější nadstandardní plat a možnost zahraničních stáží, dnes je to především práce z domova, flexibilní pracovní hodiny a účast na zajímavých mez

 

CRMSpolečnost Pipedrive rozšířila svůj marketplace s aplikacemi integrovanými s platformou Pipedrive CRM. Nově mezi ně zařadila i nejvýznamnější komunikační nástroje od Googlu, Zoomu a Microsoftu. Z původních 15 integrací, které měla aplikace po svém spuštění, tak nyní jejich počet dosáhl téměř 300. C

 

Dnešní zákazníci nás staví před paradox, kdy chtějí všechno, ale ne vše najednou. Někdy se chtějí obsloužit sami, jindy chtějí komunikovat s člověkem. Občas chtějí ke kontaktu používat WhatsApp, Facebook Messenger nebo Alexu, zároveň však chtějí mít možnost využít tradiční telefonní hovor.

 
Začátek Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další Konec