Společnost Pipedrive, která vyvíjí vlastní komplexní CRM platformu, nově uvedla nástroj Campaigns. Ten usnadní marketingovým a obchodním týmům správu e-mailových kampaní. Uživatelům přinese lepší personalizaci, automatizaci rutinních úkonů nebo analytiku. Obchodníkům nabídne
S tím, jak se posouvají očekávání zákazníků směrem k rychlejšímu doručování, je rychlost v tržní konkurenci stále důležitější. Netrpělivému čekání na doručení balíčku z e-shopu dali dokonce psychologové název a pojmenovali ho jako „úzkost před doručením“. Jde o napětí či vzrušení, že se stane něco poz
Společnost Avaya zveřejnila výsledky online průzkumu trhu, podle kterého si nejúspěšnější podniky uvědomují, že pro uspokojení zákazníků je důležité propojení zákaznických, zaměstnaneckých a uživatelských zkušeností ve všech úrovních, prostředích a komunikačních kanálech. Nejlepší výsledky
Prakticky žádné obchodní oddělení se v současnosti neobejde bez kvalitního CRM – systému pro řízení vztahů se zákazníky. V první řadě pomáhá plánovat strategické obchodní i marketingové aktivity, sledovat konkurenci nebo zvyšovat profitabilitu. Moderní CRM je zkrátka inteligentní platforma, která
Společnost ODLO International AG, švýcarský výrobce a průkopník v oblasti funkčního sportovního oblečení, implementovala řešení Microsoft Dynamics 365 Customer Service Enterprise pro posílení péče o zákazníky a automatizaci zákaznických služeb. Řešení, které pokrývá celý zákaznický servis B2C, kompletně
Peníze a benefity už nejsou pro IT profesionály tím hlavním lákadlem. Zatímco před deseti lety byl pro zaměstnance technologických firem nejdůležitější nadstandardní plat a možnost zahraničních stáží, dnes je to především práce z domova, flexibilní pracovní hodiny a účast na zajímavých mez
Společnost Pipedrive rozšířila svůj marketplace s aplikacemi integrovanými s platformou Pipedrive CRM. Nově mezi ně zařadila i nejvýznamnější komunikační nástroje od Googlu, Zoomu a Microsoftu. Z původních 15 integrací, které měla aplikace po svém spuštění, tak nyní jejich počet dosáhl téměř 300. C
Dnešní zákazníci nás staví před paradox, kdy chtějí všechno, ale ne vše najednou. Někdy se chtějí obsloužit sami, jindy chtějí komunikovat s člověkem. Občas chtějí ke kontaktu používat WhatsApp, Facebook Messenger nebo Alexu, zároveň však chtějí mít možnost využít tradiční telefonní hovor.