Tuzemští tvůrci e-mailingových kampaní mohou při rozesílání na slovenské adresy narazit na nečekané problémy. Důvodem je jiné rozložení sil hlavních poskytovatelů e-mailových schránek. Na nich totiž záleží, jaké zprávy projdou přes jejich spamové filtry a dostanou se k adresátům, popisuje Libor Nádvorní
Snadná a jednoduchá cesta k nákupu, dobrá komunikace, personalizace a důvěra. Faktory, které vedou ke spokojenosti vašich zákazníků, jsou dnes dobře známé. Přesto se řada firem potýká s nedotaženými zákaznickými cestami, které odrazují jejich klienty od nákup
Pandemie koronaviru se stala akcelerátorem změn v oblasti zákaznické komunikace. Přestože se na jistou dobu zcela přesunula do online prostředí, ukázalo se, že pro některé cílové skupiny je nutné nadále volit tradiční formy oslovení. Většina společností proto volí tzv. omnichannel komunikaci, tedy tu n
Společnost NAY, která je největším specializovaným maloobchodním prodejcem spotřební elektroniky na Slovensku, rozšířila prostřednictvím digitálních karet v mobilní peněžence věrnostní klub pro zákazníky. Výsledkem implementovaného digitálního řešení je 20% nárůst využívání digitálních věrnostních kar
Společnost Microsoft oznámila novou aplikaci Viva Sales, která je prý schopna do jakéhokoliv systému CRM zprostředkovat data o zapojení zákazníků ze služeb Microsoft 365 a Microsoft Teams, a využívá technologie umělé inteligence za účelem poskytování personalizovaných doporučení. Aplikace Viva Sale
Společnost Pipedrive, která se zabývá vývojem komplexní CRM platformy pro řízení prodejů, nově lokalizovala svůj produkt do českého jazyka. Zajímavostí je, že tato lokalizace vznikla spíše z nadšení, než z obchodních důvodů. Za implementací češtiny totiž stojí pražský tým Pipedrive, který na lokalizac
Na začátku tohoto roku vstoupila v platnost rozsáhlá novela zákona o elektronických komunikacích, jejímž hlavním cílem bylo implementovat Evropský kodex pro elektronické komunikace do českého právního řádu. Nad rámec kodexu byly do novely doplněny i body související s marketingem po telefonu. To bude
Společnost Pipedrive, která vyvíjí vlastní komplexní CRM platformu, nově uvedla nástroj Campaigns. Ten usnadní marketingovým a obchodním týmům správu e-mailových kampaní. Uživatelům přinese lepší personalizaci, automatizaci rutinních úkonů nebo analytiku. Obchodníkům nabídne