Digital Transformation SummitTempo digitální transformace neu­stá­le zrychluje a nově čelí výzvám spojeným s využitím AI. Stále více firem řeší, jak se na digitální bu­douc­nost připravit a jak v ní efektiv­ně pracovat s umělou inteligencí. 5. ročník Digital Transformation Summitu proto přinese nejnovější

 

CRM systémy napomáhají ke zlepšení řízení vztahů se zákazníky už řadu let. Na trhu se dá vybírat ze široké škály produktů. Ve firmách ale nejsou produkty stále často využívány. Pouze 11 % zaměstnanců přiznává jejich plné využití při své práci. Naopak se softwary nepracuje rovných 59 %.

<
 

Co vlastně dělá CRM manager? Představte si situaci: váš obchodní tým se utápí v moři zákaznických dat, marketing běží na plné obrátky, ale výsledky nejsou vidět. Právě tady vstupuje do hry CRM manager, který sjednocuje všechny procesy, analyzuje data a vytváří strategie, které vedou k vyšším prodejům a

 

Společnost Pipedrive představila nástroj AI Asistent, která je nově k dispozici v rámci CRM platformy Pipedrive. Nový nástroj posílí již dříve zavedenou funkci Sales Assistant, kterou využívá více než 60 % aktivních uživatelů Pipedrive. Funkce rozšířená o AI poskytne obchodníkům predikce, s jak

 

Platební a nákupní služba Klarna publikovala velký přehled nákupního chování spotřebitelů napříč světovými zeměmi. V rámci svého průzkumu, který realizovala agentura Nepa, zpovídala více než 19 tisíc zákazníků v 18 zemích včetně České republiky, přičemž z každé z nich byl osloven vzorek minimálně 1&nbs

 

Systémy řízení vztahů se zákazníky (CRM) jsou klíčovými nástroji pro všechny moderní firmy i podnikatele, které chtějí efektivně spravovat své vztahy se zákazníky. Výběr toho nejlepšího systému je velkým rozhodnutím, které může ovlivnit celou vaši firmu na mnoho let dopředu. Jak se můžete orientovat na

 

Česká platforma na odesílání e-mailů Ecomail nově integrovala do svého řešení technologii generativní AI, která bude uživatelům pomáhat s přeformulováním, zkrácením nebo naopak prodloužení. textu. Díky tomu zjednoduší proces vytváření newsletterů a uvolní tak ruce marketérům.

 

Vrozsáhlém Spotřebitelském průzkumu, který připravila marketingová agentura Acomware spolu se společností Ipsos a Zásilkovnou, měli respondenti vybrat tři nejvíce preferované kanály, přes které nejraději pokládají e-shopům či obchodníkům různé dotazy. Mezi tři nejoblíbenější komunikační kanály se dos

 
Začátek Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další Konec