Úterý, 30 Leden 2018 14:31

blog 1805Ani překotný rozvoj sociálních sítí v posledních letech neznamenal konec firemního blogování. I když tomuto způsobu komunikace ještě před několika lety řada odborníků nevěstila zář

 
Čtvrtek, 21 Prosinec 2017 10:48

IBA CZŘíkáte si, jakým směrem se bude vyvíjet CRM v následujících letech? Hlavním hnacím motorem je pochopitelně orientace na zákazníka a udržení stávajících zákazníků. Ovšem i CRM prochází neustálým vý

 
Pondělí, 28 Srpen 2017 16:08

zakaznici1735Jen před pár desítkami let by společnost prodávající vysavače cílila své reklamy na základě nejasných a často nesprávných předpokladů o svých spotřebitelích. Snažila by se například osl

 
Úterý, 23 Srpen 2016 09:37

CRM abstrakt-1634Úspěšné řízení vztahů se zákazníky spočívá v umění doručit správnému klientovi tu správnou nabídku, a to navíc ve správný čas a prostřednictvím správného kan

 
Pondělí, 27 Červen 2016 16:26

ProfinitOblast CRM prochází v posledních letech významnou transformací. Příčina je dána rychlým rozvojem možností, které přináší nové digitální technologie. Již delší dobu nemá smysl provádět

 
Úterý, 15 Prosinec 2015 10:43

11-kpmg-01 250Úspěšné oslovení zákazníka je jedním z klíčových aspektů pro jeho získání, zatímco o jeho udržení rozhoduje následná podpora, péče a komunikace, ukazuje se v 

 
Začátek Předchozí 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Další Konec

Strana 12 z 22