Cílovým stavem, ke kterému směřuje většina kontaktních center, je model, kdy budeme schopni poskytnout zákazníkovi podporu bez ohledu na čas, kdy nás kontaktuje, z jakéhokoliv komunikačního
Přemýšlíte ve vaší společnosti o nasazení CRM systému? Vybírat můžete z palety populárních nástrojů, které oplývají mořem funkcionalit a vypadají jako ta správná cesta k posunu
Také se vám stalo, že vám od vaší banky nebo mobilního operátora přišla nabídka na produkt, jehož nevhodnost byla zcela zřejmá z informací,
Celosvětové tržby dodavatelů CRM systémů dosáhly v minulém roce 18 miliard amerických dolarů, což představuje meziroční růst 12,5 %. Uvádí to analýza společnosti Gartner, podle které je trh
Globální studie IDC sponzorovaná IFS, společností zabývající se vývojem podnikových aplikací, přinesla výsledky průzkumu požadavků na mobilní podnikové aplikace.
Podle agentury Gartner vydají evropské firmy na CRM software v roce 2013 v přepočtu 60 miliard korun, tedy o 7 % víc než loni. Vyplývá to z jejího průzkumu, ve kterém mj. uvádí, že 48 % organizací