Středa, 27 Duben 2011 12:54
V čem a jak vám mohou pomoci?

04-microsoft-01

 
Čtvrtek, 21 Duben 2011 13:35
04-k2-01Když se zeptám našich zákazníků, kteří mají o CRM v Informačním systému K2 zájem, co si pod CRM předs

 
Pátek, 25 Březen 2011 17:44
může pomoci významně zefektivnit pohled zvenčí.

03-openone-01

 
Čtvrtek, 02 Prosinec 2010 15:03

zůstane firemní web pouze „elektronickou nástěnkou".

11-emerite-01

 
Čtvrtek, 18 Listopad 2010 12:01

10-pointx-01Obchodník má být především v kontaktu se zákazníkem a „prodávat", vše ostatní je ztráta času a ne

 
Čtvrtek, 18 Listopad 2010 11:29

10-update-01Aktivní řízení rozvoje vztahů se zákazníky podporované CRM systémem má svůj „produktový" rozměr.

 
Strana 18 z 22