Zasílání obchodních e-mailů je zejména u e-shopů, ale i dalších podniků jedním z klíčových marketingových nástrojů. Největší chybou, které se přitom mohou dopustit, je, že d
Ani překotný rozvoj sociálních sítí v posledních letech neznamenal konec firemního blogování. I když tomuto způsobu komunikace ještě před několika lety řada odborníků nevěstila zář
Říkáte si, jakým směrem se bude vyvíjet CRM v následujících letech? Hlavním hnacím motorem je pochopitelně orientace na zákazníka a udržení stávajících zákazníků. Ovšem i CRM prochází neustálým vý
Jen před pár desítkami let by společnost prodávající vysavače cílila své reklamy na základě nejasných a často nesprávných předpokladů o svých spotřebitelích. Snažila by se například osl
Úspěšné řízení vztahů se zákazníky spočívá v umění doručit správnému klientovi tu správnou nabídku, a to navíc ve správný čas a prostřednictvím správného kan
Oblast CRM prochází v posledních letech významnou transformací. Příčina je dána rychlým rozvojem možností, které přináší nové digitální technologie. Již delší dobu nemá smysl provádět