Pátek, 23 Únor 2018 17:11

segmentaceZasílání obchodních e-mailů je zejména u e-shopů, ale i dalších podniků jedním z klíčových marketingových nástrojů. Největší chybou, které se přitom mohou dopustit, je, že d

 
Úterý, 30 Leden 2018 14:31

blog 1805Ani překotný rozvoj sociálních sítí v posledních letech neznamenal konec firemního blogování. I když tomuto způsobu komunikace ještě před několika lety řada odborníků nevěstila zář

 
Čtvrtek, 21 Prosinec 2017 10:48

IBA CZŘíkáte si, jakým směrem se bude vyvíjet CRM v následujících letech? Hlavním hnacím motorem je pochopitelně orientace na zákazníka a udržení stávajících zákazníků. Ovšem i CRM prochází neustálým vý

 
Pondělí, 28 Srpen 2017 16:08

zakaznici1735Jen před pár desítkami let by společnost prodávající vysavače cílila své reklamy na základě nejasných a často nesprávných předpokladů o svých spotřebitelích. Snažila by se například osl

 
Úterý, 23 Srpen 2016 09:37

CRM abstrakt-1634Úspěšné řízení vztahů se zákazníky spočívá v umění doručit správnému klientovi tu správnou nabídku, a to navíc ve správný čas a prostřednictvím správného kan

 
Pondělí, 27 Červen 2016 16:26

ProfinitOblast CRM prochází v posledních letech významnou transformací. Příčina je dána rychlým rozvojem možností, které přináší nové digitální technologie. Již delší dobu nemá smysl provádět

 
Začátek Předchozí 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Další Konec

Strana 11 z 22