Úterý, 02 Březen 2010 16:29

Zkratkou CRM (customer relationship management) je označován proces řízení vztahů se zákazníky, jehož cílem je, zjednodušeně řečeno, vytváření
Úterý, 02 Březen 2010 15:44

Odvětví potravinářského a nápojářského průmyslu v současné době čelí mnoha výzvám – od čím dál většího tlaku velkých retailových řetězců přes snížení po
Středa, 02 Prosinec 2009 17:37

Firmy vyvíjejí stále více úsilí, aby pochopily „své“ zákazníky a byly jim schopny najít a dodat pravé řešení v pravý čas. Nestačí jen mít na paměti požadavky zákazníků. Vyplác
Středa, 25 Listopad 2009 00:00
Probíhající ekonomická krize klade zvýšené nároky na všechny oblasti podnikání, svět IT nevyjímaje. Přesto se ukazuje, že některým moderním technologiím krize
Pátek, 28 Srpen 2009 09:22
vyžaduje změnu CRM přístupů a systémůSamostatné CRM systémy prošly pohnutou historií, od téměř naprostého „zbožnění“ po celkové zatracení a pragmatický návrat
Čtvrtek, 26 Březen 2009 09:30
Kontaktní centra jsou dnes široce využívána jako prostředek pro komunikaci mezi firmou a jejími klienty či partnery, a to jak