Pondělí, 17 Říjen 2011 10:28
sprinx-01Obecně je známo, že hlavním cílem CRM systémů je podpora získávání nových zákazníků a udržení těch stávajících. Nicméně to by bylo v době, kdy hrozí

 
Pondělí, 29 Srpen 2011 00:00
aneb Data mining pro efektivní komunikaci

08-data-01

 
Středa, 29 Červen 2011 15:01
zákazníků aneb Churn prediction

datamind-01Dr

 
Středa, 29 Červen 2011 14:39

znalostni-bazeKontaktní centra, Útvary Zákaznické péče či Zákaznického servisu, HelpDesky. Místa, na kter

 
Čtvrtek, 16 Červen 2011 10:29

crm_obchodnici_1124Podle průzkumu společnosti Sprinx Systems firmy těžko zjišťují skutečné důvody neúspěchu svých prod

 
Čtvrtek, 19 Květen 2011 18:11
s využíváním SAP CRM.

PP_crm_1120Ve Velkých Popovicích se 12. května u

 
Začátek Předchozí 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Další Konec

Strana 17 z 22