Pátek, 28 Srpen 2009 09:22
vyžaduje změnu CRM přístupů a systémůSamostatné CRM systémy prošly pohnutou historií, od téměř naprostého „zbožnění“ po celkové zatracení a pragmatický návrat
Čtvrtek, 26 Březen 2009 09:30
Kontaktní centra jsou dnes široce využívána jako prostředek pro komunikaci mezi firmou a jejími klienty či partnery, a to jak
Čtvrtek, 05 Březen 2009 16:17
Centrum pro výzkum informačních systémů provedlo v letech 2007 a 2008 již třetí rozsáhlý průzkum informačních systémů, které české orga
Čtvrtek, 05 Březen 2009 16:16
V průzkumu společnosti Genesys více než polovina oslovených zákazníků pohrozila ztrátou loajality kvůli frustraci způsob
Čtvrtek, 05 Březen 2009 16:14
Nová cesta k tvorbě tržní konkurenční výhodySoučasné tržní prostředí klade stále v
Čtvrtek, 05 Březen 2009 16:11
Na co určitě nezapomenout při implementaci CRMCRM iniciativa se skládá z mnoha dílčích aktivit