Pátek, 28 Srpen 2009 09:22
CRM přístupvyžaduje změnu CRM přístupů a systémů
Samostatné CRM systémy prošly pohnutou historií, od téměř naprostého „zbožnění“ po celkové zatracení a pragmatický návrat

 
Čtvrtek, 26 Březen 2009 09:30
Kontaktní centraKontaktní centra jsou dnes široce využívána jako prostředek pro komunikaci mezi firmou a jejími klienty či partnery, a to jak

 
Čtvrtek, 05 Březen 2009 16:17

nabídka CRMCentrum pro výzkum informačních systémů provedlo v letech 2007 a 2008 již třetí rozsáhlý průzkum informačních systémů, které české orga

 
Čtvrtek, 05 Březen 2009 16:16

mluvící automatyV průzkumu společnosti Genesys více než polovina oslovených zákazníků pohrozila ztrátou loajality kvůli frustraci způsob

 
Čtvrtek, 05 Březen 2009 16:14


konkurenční výhodaNová cesta k tvorbě tržní konkurenční výhodySoučasné tržní prostředí klade stále v

 
Čtvrtek, 05 Březen 2009 16:11

CRM iniciativaNa co určitě nezapomenout při implementaci CRMCRM iniciativa se skládá z mnoha dílčích aktivit

 
Začátek Předchozí 21 22 Další Konec

Strana 21 z 22