Středa, 07 Duben 2010 15:31

potencialPodle loňského průzkumu společnosti Economist Intelligence Unit (EIU) nedokážou technologické firmy plně využívat potenciálu svých zákazníků k vyt

 
Úterý, 02 Březen 2010 16:29
crm a internetZkratkou CRM (customer relationship management) je označován proces řízení vztahů se zákazníky, jehož cílem je, zjednodušeně řečeno, vytváření

 
Úterý, 02 Březen 2010 15:44
Využití CRMOdvětví potravinářského a nápojářského průmyslu v současné době čelí mnoha výzvám – od čím dál většího tlaku velkých retailových řetězců přes snížení po

 
Středa, 02 Prosinec 2009 17:37
CRM a podnikáníFirmy vyvíjejí stále více úsilí, aby pochopily „své“ zákazníky a byly jim schopny najít a dodat pravé řešení v pravý čas. Nestačí jen mít na paměti požadavky zákazníků. Vyplác

 
Středa, 25 Listopad 2009 00:00

crm technologieProbíhající ekonomická krize klade zvýšené nároky na všechny oblasti podnikání, svět IT nevyjímaje. Přesto se ukazuje, že některým moderním technologiím krize

 
Pátek, 28 Srpen 2009 09:22
CRM přístupvyžaduje změnu CRM přístupů a systémů
Samostatné CRM systémy prošly pohnutou historií, od téměř naprostého „zbožnění“ po celkové zatracení a pragmatický návrat

 
Začátek Předchozí 21 22 Další Konec

Strana 21 z 22