Čtvrtek, 05 Březen 2009 16:17

nabídka CRMCentrum pro výzkum informačních systémů provedlo v letech 2007 a 2008 již třetí rozsáhlý průzkum informačních systémů, které české orga

 
Čtvrtek, 05 Březen 2009 16:16

mluvící automatyV průzkumu společnosti Genesys více než polovina oslovených zákazníků pohrozila ztrátou loajality kvůli frustraci způsob

 
Čtvrtek, 05 Březen 2009 16:14


konkurenční výhodaNová cesta k tvorbě tržní konkurenční výhodySoučasné tržní prostředí klade stále v

 
Čtvrtek, 05 Březen 2009 16:11

CRM iniciativaNa co určitě nezapomenout při implementaci CRMCRM iniciativa se skládá z mnoha dílčích aktivit

 
Čtvrtek, 05 Březen 2009 15:48

ktivní CRMAutomatizace rutinních obchodních procesůNa trhu CRM řešení je nepřeberné množství produktů s nálepkou CRM.

 
Začátek Předchozí 21 Další Konec

Strana 21 z 21