Čtvrtek, 26 Březen 2009 09:30
Kontaktní centra jsou dnes široce využívána jako prostředek pro komunikaci mezi firmou a jejími klienty či partnery, a to jak
Čtvrtek, 05 Březen 2009 16:17
Centrum pro výzkum informačních systémů provedlo v letech 2007 a 2008 již třetí rozsáhlý průzkum informačních systémů, které české orga
Čtvrtek, 05 Březen 2009 16:16
V průzkumu společnosti Genesys více než polovina oslovených zákazníků pohrozila ztrátou loajality kvůli frustraci způsob
Čtvrtek, 05 Březen 2009 16:14
Nová cesta k tvorbě tržní konkurenční výhodySoučasné tržní prostředí klade stále v
Čtvrtek, 05 Březen 2009 16:11
Na co určitě nezapomenout při implementaci CRMCRM iniciativa se skládá z mnoha dílčích aktivit
Čtvrtek, 05 Březen 2009 15:48
Automatizace rutinních obchodních procesůNa trhu CRM řešení je nepřeberné množství produktů s nálepkou CRM.
Strana 22 z 22