Dnešní zákazníci nás staví před paradox, kdy chtějí všechno, ale ne vše najednou. Někdy se chtějí obsloužit sami, jindy chtějí komunikovat s člověkem. Občas chtějí ke kontaktu používat WhatsApp, Facebook Messenger nebo Alexu, zároveň však chtějí mít možnost využít tradiční telefonní hovor.

 

Ukázka vizualizace samoobslužných reportů a dashboardůPoskytnutí konzistentního a srozumitelného přístupu k datům bez ohledu na technické vzdělání uživatelů. To je nový trend v oblasti datové analytiky. S dosažením tohoto cíle pomáhají technologie, jenž s daty a analytikou pracují jako stavebnice s k

 

CRMProtipandemická opatření od základů změnila způsob práce obchodníků a komunikaci se zákazníky. Vyplývá to alespoň z analýzy společnosti Pipedrive, která vyvíjí CRM řešení pro řízení prodejů. To, co si obě strany dříve předávaly na osobních schůzkách, se nyní ještě více přesouvá do online světa

 

pipedrive pruzkum crm 2124Obchodníci, kteří automatizují svou práci pomocí CRM nástrojů, jsou dvakrát úspěšnější než ti, kteří se spoléhají na zlepšování měkkých dovedností (soft skills). Ukázal to každoroční report startupu Pipedrive, který přináší efektivní CRM platform

 

PipedriveSpolečnost Pipedrive, která nabízí stejnojmennou CRM platformu, uvedla nový nástroj Smart Docs usnadňující obchodníkům administraci a spolupráci v týmech. Smart Docs pomáhá automatizovat celý prodejní proces a udržovat veškerou dokumentaci na jednom místě, s ohledem na maximální bezpečnost.

 

CRMNa trhu dnes najdeme mnoho nabídek na CRM pro malé a střední firmy. Jakmile se ale zaměříme na kvalitní obchodní řešení, které podporuje živnostníky nebo mikrofirmy v češtině a vyhovuje všem fázím obchodního procesu od prvního kontaktu až po realizaci zakázky, nabídka vhodných řešení výrazně prořídne

 

PipedriveSpolečnost Pipedrive, která vyvíjí a dodává vlastní CRM platformu, představila nový nástroj eSignatures. Ten reaguje na trend nárůstu online prodejů a tím i zvýšenou potřebu zajištění digitálního podpisu. Elektronický podpis zásadně urychluje celý obchodní proces, zároveň však přináší i vysok

 

LeadBooster 2046Pražský vývojářský tým startupu Pipedrive představil LeadBooster - nástroj na generování a správu leadů, tedy potenciálních zákazníků či zájemců o produkt. Ten obsahuje chatbot, livechat, modernizované webové formuláře a databázi 400 milionů byznysových kontaktů Pro