analýza chování zákazníků pomocí on-line služeb

adastra-01V mém předchozím článku v IT Systems 10/2011 jsme si představili základy CRM, a to z pohledu analytických a operativních CRM systémů. Analy

 

Dva mezníky efektivního CRM
jelinek-01 Cíle, které si kladou evropské a české společnosti implementující CRM systémy, jsou různé. Je vidět, že prostor pro skutečně efektivní CRM je velmi širok

 
Bez omezení a dostupné všem

raynet-01 Řídit obchodní firmy s pomocí kvalitního CRM? Za přijatelné peníze? Každý manažer, který se touto myšlenkou někdy zabýval, ví, že realizace rozhodnutí není snad

 
láká malé a střední firmy, pořídit si ho mohou i v cloudu

crm-prMicrosoft Dynamics CRM je řešení pro řízení vztahů se zákazníky, které u nás využívají velké firmy,jako třeba ČSOB nebo česká pobočka spol

 
Pořiďte si správné CRM

unicorn-01

V dnešní době je pro každou organizaci obchod nepostradatelnou součástí. Ať už se jedná o pojišťovnu, finanční instituci, výrobní či jinou

 
abra-01Obchodníci v terénu mají nesnadnou úlohu. Jsou pod stálým tlakem z provizního systému odměňování, neustále na cestách, odkázáni sami na sebe. Jejich nejsilnější zbraní pak musí být kvalitní produkt a vedle vlastní houževnatosti také aktivní podpora prod
 

chat250Společnost IceWarp uvedla na trh CRM řešení LiveWebAssist. Jedná se o zákaznicky orientovaný chat systém, založený na cloudovém modelu SaaS. Společnostem umožňuje živě komunikovat s návštěvníky jejich webových stránek. Řešení založené na IceWarp enginu je k dispozici pro desk

 
11-adastra-01Zkratkou CRM (customer relationship management nebo řízení vztahů se zákazníky) jsou označovány aplikace, které podporují proces shromažďování, zpracování a využití informací o zákaznících. To umožňuje společnostem poznat jejich zákazníky, s
 
Začátek Předchozí 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 Další Konec